Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
fy fanden for en mor
nick
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-08-2010 18:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 288
Tilmeldt: 01.12.09
 Status: Offline

Prostituerede sin 16-årige datter

En australsk kvinde risikerer op til 10 års fængsel for at lade sin datter dyrke sex med 18 mænd på et bordel. Det stoppede først da pigens far opdagede, hvad der foregik

http://ekstrablad...383043.ece
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 05:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

10 års fængsel for lidt 20 år var ikke for meget
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 06:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Så findes der andre gode og ordentlige mennesker, der ikke kan velsignes med den gave, det må være at få et lille barn. Må håbe der findes en dybere mening med naturens dispositioner.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 09:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Skulle man ikke kikke lidt på de gamle halvfede stoddere der ligger og knalder en pige på 16 år for penge,de kunne godt få nogle år bag tremmer....

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 10:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Jo du har så evig ret. Emnet er en brandvarm kartoffel og har jo (som du sikkert kan huske((12(()før været bragt op på disse og andre sider.

Udfra nogle af de indlæg der kom, kunne man jo desværre konkludere, at der var/ er et marked for den slags forretninger, idet der var nogle debatører, der forsvarede de få, der åbentlyst stod frem med deres perversiteter.

Jeg kan den dag idag, virkelig undre mig over, at der overhovedet var nogen der ville stå frem, og bare havde et eneste positivt ord at sige, om de få uheldige elementer der forsøgte at legalisere seksuel omgang med teenagere.

Det er mig komplet uforståeligt, og i mine øjne var/er de dermed med til at forsøge at retfærdiggøre den slags usmagelige omgang med unge mennesker.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 10:39

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Ved i der er 5000 Danske piger mellem 9 & 15 der får P-piller ?
Hvorfor tror i de gør det ??

Ved i at mere end 30 % af de børn der fødes I thailand har mødre under 18 ?
At der konstant er 14 - 15 årige piger der bliver gift i Thailand ?
ved i der er tusindvis af prostituerede 14 - 18 årige i Thailand ?
Hvordan kan i holde ud at komme sådan et sted ?

Usmagelig omgang med mennesker.. ved ikke hvor i har været pakket ned, men verden er meget anderledes...
Freja som kvinde burde du også vide at det er meget alm 13 - 15 årige piger i DK har sex.

sålænge begge parter vil... Så lad dem dog leve deres liv.
der var meget mere plan i at kæmpe for oplysning så de ikke ender op som alt for tidlig mødre.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 11:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

l skrev:
Ved i der er 5000 Danske piger mellem 9 & 15 der får P-piller ?
Hvorfor tror i de gør det ??

Ved i at mere end 30 % af de børn der fødes I thailand har mødre under 18 ?
At der konstant er 14 - 15 årige piger der bliver gift i Thailand ?
ved i der er tusindvis af prostituerede 14 - 18 årige i Thailand ?
Hvordan kan i holde ud at komme sådan et sted ?

Usmagelig omgang med mennesker.. ved ikke hvor i har været pakket ned, men verden er meget anderledes...
Freja som kvinde burde du også vide at det er meget alm 13 - 15 årige piger i DK har sex.

sålænge begge parter vil... Så lad dem dog leve deres liv.
der var meget mere plan i at kæmpe for oplysning så de ikke ender op som alt for tidlig mødre.





Hov hov her taler vi om, for mig to forskellige ting, seksuel samvær mellem unge på frivillig basis på den ene side og prostitution på den anden.
Du har desværre ret i, at der er mange unge, under den kriminelle lavalder, der har intimt samvær med hinanden, men at det er to unge på samme alder, på samme mentale og fysiske udviklings trin gør en stor forskel for mig og , her er der ikke tale om overgreb fra en bedrevidende og beregnende voksen person. Jeg er ikke meget for p-piller til helt unge mennesker, men giver dem, da det trods alt er bedre, end en uønsket graviditet.

Jeg vil skåne dig for yderligere detaljer vedr.mit arb. Med bl.a. unge, da jeg af erfaring ved dette kan tirre nogle læsere, at en kvinde i deres øjne forsøger at gøre sig klog på et emne som dette.( Misforstå mig ikke, jeg er ikke konfliktsky, men har ikke tid til at deltage helhjertet i sådan en debat igen lige nu.)

Jeg reagere og forholder mig i denne tråd til det første indlæg, som omhandler prostitution af en ung kvinde, og gør opmærksom på at det er et meget lukrativt foretagne for den voksne, idet der åbenbart alle vegne er kunder til denne forretning.
Ikke desto mindre er det ulovligt, og internettet er som jeg før har gjort opmærksom på et sted hvor syge personer kan få deres lyst stillet på den ene eller anden måde. Nogle ”tænder” på bare at læse om det, og søger efter ulovligt materiale af nysgerrighed. Men uanset hvad formålet er, så øger det efterspørgslen og alle der bidrager med et forsvar af denne handling, er i mine øjne medskyldig i menneske handel.

Ja jeg kender statistikken i Thailand, og kender til deres aids problemer, har du tænkt på at nogle måske tager til bl.a. Thailand for at lave andet end lige at bade?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 12:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

salg af unge piger eller drenge skal straffes hårdt meget hårdtAngry

når en mor sælger sin datter burde straffen være ja hvad ved jeg livstid



..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 12:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline


Min mand hvisker mig lige i øret "do you remenber the happy days?" og ja det gør jeg skam, men stor forskel af salg på den ene side og så ungdommelig nydelse og udforskning af hinandens anatomi mellem to unge mennesker, på den anden side.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 13:07

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

he he godt ord igen freja.

prostitution har altid været her og vil blive ved med det..
der er jo ikke nogen forskel på om det er for en gratis aften i byen eller kolde kontanter.
Selvfølgelig er det et skråplan når en 16 årig går skridtet videre prostituerer sig og ødelægger sit liv, men ingen love kan stoppe det sålænge kvinder selv vil.
Og skal vi nu se lidt på hvad der sker f.eks i thailand.. så er det for det meste mødre der presser døtre.. Når tøserne ikke selv får ideen.


Så kan vi diskutere hvor stor alders forskel der må være på de 2, men det vil der aldrig blive enighed om.
Min holdning er.. sålænge de begge gør det frivilligt, kan jeg ikke blive forarget.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 13:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Hm så er der lige fortolkningen af frivillighed at tage stilling til tror du nogen helt unge piger frivilligt vælger at blive prostitueret, hvis de frit kunne vælge på alle hylder, jeg tror det næppe.
Jeg tror dog heller ikke en lov kan stoppe " røde Rita" på flisen og det går jeg heller ikke ind for, hvad branche voksne frie mennesker vælger er jeg egentlig ligeglad med, men den kan straffe handel med unge mennesker og det optager mig meget.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 14:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3451
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

lindyras skrev:
Skulle man ikke kikke lidt på de gamle halvfede stoddere der ligger og knalder en pige på 16 år for penge,de kunne godt få nogle år bag tremmer....
lindy


der bliver kigger på de gamle grise og de bliver også straffet heldigvis
se han han blev straffet i sit hjemland http://ekstrablad...383117.ece
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 14:18

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

joe freja der er faktisk mange der vælger de nemme penge frem for et alm arbejde som hovedparten af mennesker gør.

fristensen er for stor, når en kvinde kan tjene en ugeløn, for en ½ time på ryggen.

Vi kan hurtig blive enig om at salg af unge piger ind i prostituion burde stoppes.
men hvordan ?
Jeg tror ikke nogen tør tage tyren ved hornene og sætte mange tusinde thailandske mødre bag tremmer.

Vi havde et tilfælde for nogle mdr siden.
En pige på 16 gad ikke gå i skole, men ville til Bangkok ( sex industrien )
Hendes mor mente så det var bedre hun kom på I-net dating...
Jeg forklarede dem det umulige i det... jae men bare hun kunne få en sponsor, som kom engang imellem. Så kunne de måske blive gift når hun blev 18.
Tøsen er i Bangkok nu.
Om moderen har pyntet på historien,, hvem ved.. Men det er som det blev fremlagt.

På skolen jeg hjalp tidligere vidste alle at en flok piger solgte sex.. 14 - 18 årige
De gjorde det for nemme penge til tåbelige materielle ting.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 14:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Bvadr jeg får kvalme, ikke over dommen og dog, mindst 50 år for lidt.
Små 8 årige børn kedked . Jeg kunne med koldt blod neutralisere sådan en sjuft som ham, en hobbykniv var alt jeg behøvede.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 14:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Vælger eller bliver bedt om at vælge det erhverv, der giver familien mad på bordet?
Hvordan det stoppes, jamen kæreste I, det er da ligetil voksne mænd skal lære at holde"snablen" for dem selv. Ingen købere intet marked for pigerne.
Nej så ligetil er det selvfølgelig ikke. Men det drejer sig om udholdenhed, at gøre livet svært for misbrugerne, ånde dem i nakken hele tiden, jævnlig kontrol af pc, post osv, tro mig det er pinligt, hvis politiet tropper op på ens arb. plads og i hjemmet.
Men desværre er krænkerne meget opfindsomme, selv om man overvåger diverse sider, så oplever man, at der bare er opstået nye og mere udspekulerede måder at distribuere svineriet på.
Jeg har kendskab til, at der lå billeder af unge piger på sider med sodomani, ja dette blot et eksempel ud af talrige sager.
Skindet bedrager og krænkeren er ikke en gusten fyr med fedtet hår bumset hud og rådne tænder. Det turisten kan gøre, er at holde øje med mistænkelig adfærd på feriestederne.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 14:59

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

ha ha ha
Ja undskyld.

Men det mest naturlige var vel.. ingen varer, ingen købere

forretningen må gerne sælge alkohol, men hvis vi køber det får vi en bøde. Ja det er præcis det samme.

Logik ??

Nej problemet er at kvinder sælger sig selv og sålænge det ikke ændres kan ingen stoppe det.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 15:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Ja ingen småbørn, det ville være at foretrække, men sådan forholder det sig jo desværre ikke vel?

Ja ja grin du bare IIIIh, tror ikke du er klar over hvor mange forskellige feticher der findes (nå ja jeg kan jo ta' fejl), men at gennemse flere af disse, får mig efterhånden til at tro, der er noget galt med menneskeheden, men måske er det mig der er unormal, jeg foretrækker nemlig en mand fremfor en puddel.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 16:04

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

he he du er da sjov.
Næh som kvinde er det selvfølgelig ikke så sjovt at se virkeligheden på tryk.

Men fakta er kvinder sælger sig selv.. Enten for kolde kontanter eller en glad aften i byen...
de glade aftener er bare blevet for dyre, derfor har gigoloer fået kronede dage.

Når der er en vare har det desværre en grim vane med at udvikle sig, nogen gange i uheldig retning.. det har kvinders sex salg også gjort.

Man er nød til at fjerne problemet
ikke resultatet af problemet.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 16:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

I...

Fordi der er nogle varer man kan købe er der jo ikke nogen der siger man skal købe dem
, lidt omtanke og selvrespekt vil gøre underværker.En pige på16 år ved ikke hvad sex er det er noget hun har hørt om...

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 16:25

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

sarcasm yep sålænge der er mænd der er så naive, har kvinderne det sjovt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Hun lyver lidt.... nå hvad fanden Skik og brug 1 27-04-2020 10:27
Hvorfor fanden skal det være så surt. Alt det andet 2 07-10-2018 07:08
Hva fanden er meningen? Alt det andet 9 06-08-2012 18:44
Hvad fanden har i gang i Manse's Klumme 6 06-04-2010 16:42
Hvad fanden er det, der er så morsomt?? Nyheder på andre sprog 10 26-02-2010 01:35

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.27 sekunder | 100,281,043 Unikke besøg | jQ Blog