Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Sikken en gang ynk
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2010 11:09



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hvad fanden skal en læge gøre? De kan da ikke gøre andet end at sige det er farligt at ryge som alle og enhver ved. At folk så ikke holder efter de har fået at vide de har kol kan en læge sgu da ikke gøre for.

http://www.dr.dk/...m?rss=true
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2010 11:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Hvad fanden skal en læge gøre? De kan da ikke gøre andet end at sige det er farligt at ryge som alle og enhver ved. At folk så ikke holder efter de har fået at vide de har kol kan en læge sgu da ikke gøre for.

http://www.dr.dk/...m?rss=true


Ja, helt ærligt rasende

Her er et citat fra artiklen:

Hvis man er motiveret, så er det jo meget ærgerligt, hvis man ikke kan finde det tilbud, der er lokalt, siger Sundhedsstyrelsens forebyggelseschef Else Smith

Altså, det er behandlerDanmark

Kom til os, så skal vi nok hjælpe dig.

Hvis man vil holde op med at ryge, så gør det selv, som et voksent menneske

obs, jeg har aldrig røget, såh :-D
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2010 16:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Hej, ja du har ret Jsh det er ynkeligt, fordi du kan ikke ( her i københavn ) gå forbi et apotek , uden der er tilbud om hjælp til at stoppe med at ryge.

Når man så får en dødelig sygdom af at ryge så, må man tage sig sammen og stoppe.
Vil man ikke det så stop piberriet.
inden nu alle overfalder mig, så har jeg selv røget i 50 år og stoppet for 8 år siden. Det gælder om at være motiveret for at stoppe, så er det ikke så slemt.

Endelig er det jo frivilligt om man vil ryge, ingen andre skal bestemme. Men så må man tage det der følger med.
ølkrus godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2010 17:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Hvis man efter 11 år med rygerlunger ryger 30 cigaretter om dagen, så er det ikke kun lungerne den er gal med, det er også hovedet.

Efter 13 måneder uden en cigaret røg jeg en enkelt jeg fandt på bordet efter en fest hjemme.
Jeg tænkte nå lad mig så se hvad det er jeg går og savner en gang imellem.
Jeg gik ud på balkongen og satte mig og tændte dyret, en Marlboro.

Den smagte som en sumobryders skridtbind, men jeg holdt ud og røg hele pinden.

Aldrig mere vil jeg savne det stadsAngry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-06-2010 04:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Hvad fanden skal en læge gøre? De kan da ikke gøre andet end at sige det er farligt at ryge som alle og enhver ved. At folk så ikke holder efter de har fået at vide de har kol kan en læge sgu da ikke gøre for.

http://www.dr.dk/...m?rss=true



folk må tage ansvar selv og gøre noget ved problemet samfundet skal ikke være barnepige er du guds barn så hjælp dig selv
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-06-2010 05:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

yindee skrev:

folk må tage ansvar selv og gøre noget ved problemet samfundet skal ikke være barnepige er du guds barn så hjælp dig selv


Hørt!!!
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-06-2010 05:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

yindee skrev:

folk må tage ansvar selv og gøre noget ved problemet samfundet skal ikke være barnepige er du guds barn så hjælp dig selv


Hørt!!!
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Lufthavn vinder kåring som verdens bedste for femte gang i træk Lufthavne 5 10-04-2021 18:43
Thai Airways var med et af sine fly i København for første gang i lang tid. Flyselskaber 3 29-08-2020 18:40
Der var en gang se med: Bangkok i 1931 Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 29-10-2019 17:45
Dødsstraf anvendt for første gang siden 2009 Nyheder på dansk 1 20-06-2018 09:59
Police arrest four Hells Angels gang members in Pattaya raid Nyheder fra Pattaya 1 08-12-2017 02:28

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 100,045,207 Unikke besøg | jQ Blog