Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Jannik og hans tro følgesvende
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-06-2010 12:23

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Nu er der heldigvis kommet en løsning på ham Janniks 5.000.- baht, som han jo har fået tilbageført fra en meget meget syg mand.

Jannik eller skal man sig Yindee,,ja,,,, jeg ved sgu ikke, måske har han nu fået sin udløsning, så der vil måske ikke komme mere i hans regi omhandlende denne så syge mand Carsten, men Jannik har jo fået sin åh så gode reklame for sine 5.000.- baht....

Du er bare en helt, og jeg håber da den nye bestyrelse giver dig et regnskab for dine og dine venners ikke donerede beløb...

Carsten kommer nu til at leve hos Jørgen og hans enorme søde kone... Jørgen er også kaldet Suk på andre sider, men han og andre har uden at tænke på vinding af små hjerneceller, tilbudt deres fremtidige hjælp, så længe denne så syge Carsten er i live....

Jeg har læst din ubehjælpelige tilkendegivelser omhandlende Cartsen, Brian ,….Jannik...hvor er i dog kloge...Du siger jo selv helt klart, at dine 5.000.- baht har givet dig rettigheder til, at kalde ham den selvviske Brian og hans døende ven Carsten.... TIL DE STØRSTE SVINDLERE….

Hvor langt tror i man kommer for de småpenge der er doneret...hehe hvor naiv kan man være, men Jannik og hans tro følgesvende følger trop,,,,, sensation... eller kan vi få en blød mand ned med flaget, ja så har vi sgu da vundet i lotteriet... Manden er af Jannik og hans slæng meldt til politiet og alt andet, men vi er jo nogen, der er lige så røget og speget som dig Jannik…… (Madsen har lige fortalt mig, at du er politimand…. For det har du sagt i området Hua Hin). Man skal jo undres engang imellem….

Håber du Jannik får slettet din og dine venners hadeside, for hvis dette er dit goal her i livet fordi...Du for enegangs skyld har mødt en ærlig person. som Brian som fortæller sandheden... Ja så vil jeg tro du vil få problemer...

Jeg er bare flov over, at du og dine tro følgesvende har startet noget sådant som denne hetz... men jeg er da godt klar over, at dette indlæg som alle andre der genere dig...Det bliver slettet, men jeg er bare kold....Jeg har sagt min mening...

Admin...Det er vil også dig Jannik..... Slet mig fra denne side.......

Hehe er ikke i tvivl om, at dette bliver gjort meget meget hurtigt, sammen med dette indlægggggggggg...

Jeg vil bare her til slut sige, at min nye ven Carsten nu får den sidste tid sammen med Jørgen (Suk) og ingen tvivl om, at han ikke kommer til at kede sig... Os andre der bare er linjevogtere vi transportere alt godt dansk til staden, så Jørgen ingen problemer vil få med dette...

Måske havde det set bedre ud, at jeg Manse havde givet sølle 5.000.- baht for at trække det hele tilbage med en venlig hilsen om, at den mand der virkelig gør en forskel. Han skal i følge Jannik (Yindee) og hans venner have dette prædikat for ham Brian.... Han er storsvindler for 8.000.- gode danske kroner..... fordi han ikke offentligt…..Politiet….andre myndigheder, havde brugt flere uger på at ansøge om lov til en sådan indsamling…Ja vi taler her om sølle danske kroner af de svage.

Jeg er af den overbevisning at hvis ham webmaster på denne meget private side, have haft muligheden, så havde han helt sikkert været tilfreds med, at bare Brians regnskab havde været i orden for de 60.000.- baht, ja så skide med ham Carsten…

Jeg skammer mig….

Luk mig ude af denne side Jannik….Du er bare for meget…..

Jeg håber du inden så længe kan sige…..

Æra….være Carsten minde….Jeg ofrede mig selv og gav med klausul på tilbagebetaling 5.000.- baht..

Jeg siger tak til de mange på siden her for en god tone, min har ikke på det sidste været for god….

Jeg fik min egen Manses klumme, men efter min kontroverser med den store mester Jannik, er jeg blevet frataget alle mine rettigheder…..

Fornuftigt nok vil jeg sige…. Selv jeg vil have gjort det samme inden det udviklede sig til noget uoverskueligt.

Jeg siger tak til jer, der når at læse dette inden mesteren sletter….

GO WEEKEND…..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Till minde om hans majestæt kong Bhumibol Adulyadej Den Royale blog 6 09-10-2022 16:08
"En Roskildedrengs Erindringer (1939-2000) Mit nye liv i Thailand (2001-2012).skrevet af Hans S Film, bøger etc 7 08-09-2022 04:36
Efter lysning af Hans Sønder Alt det andet 4 28-10-2020 10:56
"Mit nye liv i Thailand" skrevet af Hans Sønder Film, bøger etc 3 02-11-2019 13:07
Jannik de Fries er død i Thailand Nyheder på dansk 1 15-12-2018 22:32

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.19 sekunder | 100,328,343 Unikke besøg | jQ Blog