Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Jeg ved ikke hvorfor....men men men
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-05-2010 09:41

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Måske er jeg bare en sentimental gammel sur stodder. Jeg tager gerne dette prædikat på mig, men jeg mener stadig, at det er så useriøst at starte noget op, som kan sætte disse hårdtarbejdende folk og andre i et dårligt lys, fordi de bruger alt deres tid på at hjælpe andre.
Ja Manse er en meget skuffet mand, han er ikke mindst skuffet over, at Leifka..XXXX eller hvad fanden denne mand kalder sig i Vejle. Han mener nu han på nuværende tidspunkt, at være overbevist om hvad der er rigtigt, for han ved…også videre om det rigtige….

Vores alle's Yindee har ikke været bedre ud i disse beskyldninger,,,,

Jeg er bare så ked af, at alle nu skal profilere, at Yindee og Leif Thailand bare er godt, og folk som gider at gøre noget anderledes…De er bare svindler fordi…ja hvorfor egentligt fordi… Jeg spørger bare… En dødende mand ligger på det sidste, så er det vigtigste for disse Leif som ikke har givet en dyt eller de andre Yindee donerende mennesker er… Jeg vil ses og have regnskab… Vi taler her om et regnskab på under 90.000.- baht…. Uha siger jeg bare… hvis ikke mine penge bliver bogført som en særlig bidragsyder, ja så kommer jeg efter dig.

Disse så vidunderlige mennesker har startet en form for hadeside over for denne mand, som jeg ved selvsyn har set, gør et stort arbejde for at hjælpe en fellow country man….men det er ikke i orden… Jeg er nu glad for, at jeg har fået denne snyde, og selvviske mand Brian som ven, for denne mand gør en forskel…Gu gør han ej alene, men hans kone er af samme støbning…. HUN GØR EN FORSKEL…sammen med denne Brian…

Jeg har skrevet følgende til min nye ven…Ikke fordi jeg vil havde kardon for min handling, men fordi, der desværre er mange med en usund karakter…..

Jeg håber ikke jeg kommer ude for noget, der skal afhænge af disse personer, for er jeg da sikker på at5 dø hurtigt, for min kone vil ikke bruge tid for 5.000.- baht på at justificere, at denne person er en så dejlig....

Der findees anderledes tænkende... altså... menneskelige mennesker hvor 5 eller 10 af dine penge ikke vil blive et problem, hvis du mangler hjælp.............. Jeg er klar over, at jeg nu som alle andre der ikke har samme mening bliver smidt ud.... Jeg er kold, hvorfor vil nogle drømmere sige, fordi jeg ved hvem jeg er....Jeg er aldrig i tvivl.....

Hvad er du....som jeg bare sur lige nu...., så jeg skrev til min dødende ven Carsten følgende......


Kære Carsten

Ja, jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver kære, for det er du selvfølgelig, men du har da også medvirket til en omvæltning af min igennem mange år stille hverdag. Jeg kom ved en tilfældighed til at læse om din person på en anden webside, hvor de fortalte om en dansk tidligere sømand som nu var kommet til dette vidunderlige land uden at bruge indersiden af hovedet…forsikring…., men pyt det er jo fortid, for nu ligger du bare der, ja du ligger endnu som jeg så dig, for… ja det er jo ikke længe siden…..

Nu har din ven Brian endelig løftet dette slør, som alle har ventet på… Du dør… Ja selvfølgelig gør du dette, for det gør alle andre også, og hvis de fortæller anderledes er de da fuld af løgn…

Carsten jeg har set dig… Carsten jeg har snakket med dig….. så du er som jeg, og du er mere end 800 andre…. en mediebegivenhed…. Gu er du ej, du er blevet det som andre hader en sombi, som har fået en ven, som vil gå igennem ild og vand for at hjælpe en fyr som dig.. Ja jeg tror fakt isk han vil hjælpe alle i nød… Sådan er denne tykhovedede jyde bare… Han nænner ikke hverken du eller jeg skal lide……

Jeg siger bare sølle hans…Ja jeg har set hende…dejlige veninde… Hun er af samme støbning som den store dejlige dreng…. Ingen skal lide uden jeg er ved deres side af mine landsmænd….

Sådan er denne så store Bamse bare… ikke så stor mere påstår han, men alligevel mere end de 100 kg.. hehe…..

Carsten du skal vide inden du skal videre på din fortsatte rejse, at du med den sygdom har knyttet bånd mellem mere end 800 mennesker, som ser dig som en engel…ja ja nogen gør…Jeg vil gå i mit tempel på bjerget og sige…. Ham den original der sidder der for at modtage et beløb, fordi jeg ikke forstår noget… Han må sgu være Carsten…..

Min nye ven, når dine træsko er blevet så tyndslidte, som de er nu, ja så er der sgu ikke noget gummi tilbage, så vi vil uanset om vi ønsker det eller ej… Vi vil tage den store ruche tur på den anden side… af hvad ved jeg endnu ikke af gode grunde…. Men du skal da vide, at hvis der er den anden side, som mange tror på…. Så vil idioter som du og jeg nå denne…..

Efter mit så positive møde med dig, og det er jo uden at jeg nogensinde har set dig før…. Så er Jeg ikke bange for at dø…. Måske gør jeg som andre… Jeg vil siger som andre måske har de fået det de ønsker..

Du er sikker på at få det meget snart, og jeg savner en mail fra dig sigende….

Jeg har ikke levet forgæves, for jeg undseelige mand har fået 800 mennesker til at stå sammen om en fælles sag.

Hvis jeg havde sagt dette for mere end 1. år siden, ja så tror jeg aldrig jeg havde opnået at se Thailand igen……..

Jeg er bare så privilegeret, at jeg har fået denne mulighed.. at møde både dig, Suuuu og den altid positive Brian… Gud hvor har du været heldig med dine valg herude….
Hvor er jeg dog en heldig mand…. Jeg fik den mulighed at møde dig Carsten…Jeg har mødt Brians veninde SUUUU, og jeg har ikke mindst mødt denne uselviske mand Brian, som jeg nu er så stolt over, at få lov til en tid, at være ven med….

Du din meget, meget syge mand------ Carsten---- du har faktisk….. indtil nu været medvirkende til, at flere mennesker har fået en forståelse for, at døden ikke er så underlig….. ENDDA…

Jeg vil ikke sige alt det gylle om…Ja hvad vil jeg sige, for jeg er en meget berørt…. Jeg vil sige….

Carsten du er en stud, hvorfor dør du nu. Det er bare ikke retfærdigt… eller er det….

Gud hvor jeg er kommet til at holde af din person og andre omkring dig….

Tak…….

Den skammende Manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-05-2010 10:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davser Manse


jeg tror nu mere det er fordi brian
ikke har en dyt forstand på at når man laver sådan en indsamling, så er der altid nogen,som tror det værste.
Og da brian ikke lige har overblikket over den indsamling,så
begynder de at råbe op om svindel.
Jeg tror nu at de værste til at råbe op.
Jeg tror på Brian,at han bruger de penge fornuftigt,på carsten,og måske til begravelsen.


bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leifka
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-05-2010 10:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1
Tilmeldt: 30.04.09
 Status: Offline

Sentimental, måske det ved jeg ikke,gammel og sur har jeg nu aldrig set dig som. Jeg har igennem tiden med stor fornøjelse læst mange af dine gode indlæg. Derfor chokere det mig også en hel del lige pludselig at se mit navn i dette indlæg: Ja Manse er en meget skuffet mand, han er ikke mindst skuffet over, at Leifka..XXXX eller hvad fanden denne mand kalder sig i Vejle. Han mener nu han på nuværende tidspunkt, at være overbevist om hvad der er rigtigt, for han ved…også videre om det rigtige….
Dette jeg skriver lige nu er det første jeg har skrevet i dette forum, ved ikke hva du referere til, man kan jo sige at jeg ikke har fulgt med i timen. Men som sagt DETTE ER DET FØRSTE JEG HAR SKREVET HER!!
MVH leifka København.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.leifka.dk
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-05-2010 10:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

ja manse du er en sentimental gammel sur stodder

når man laver en offentlig indsamling er det mindste man kan gøre lave et offentlig regnskab du ved indtægter contra udgifter

vil man ikke det ja så bliver der stillet spørgsmål

det er totalt ligegyldig om det er 90 eller 90.000 baht det drejer sig om

husk det er ikke første gang der bliver samlet ind til private lommer her i thailand

PS husk lige at være helt sikker på navne før du anklager folk
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-05-2010 11:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

manse du er en sentimental gammel sur stodder nej ikke altid du skriver noget godt ind imellem

lige nu er du godt nok på vildspor Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-05-2010 12:01

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hold da helt ferie... Manse er en gammel sur stodder sioge ham ejeren af siden....Yiendeeeeeeed.

JKegb græmmes bare over dine maniputationer med det danske sprog.l..

Du er bare en shuffffttttt....æ Jeg er sgu ved at forstå andre, hvor jeg har hjar sagt...Han er nu god nok... men lidt anderledes......

Du er mine øjne ikke andet end en mand, som kun gør noget for egen personlig vinding.... Du manipulere med andre fordi du ønsker respons, men ud over dette, er du bare ligeglad med mig og alle andre....

Jeg tror personligt på, at du kan være en lykkeliog mand, for du har din familie, ja du har den lige nu...

Du skal ikke være i tvivl om gamle sure stodder, at jeg vil også være der for dig, hvis du skulle komme i Carsten situation.......

Det sker selvføllgelig ikke, for du har tænkt på alt.......

Denne så sølle mand Carsten har jo ikke været så klog, som jeg er overbesist om. du og din tro væbner Le-si, Leif eller andet navn han altid påtager sig i krisesituationer...

Du har ret.... Jeg er gammel, og jeg er en original....men jeg vil da sige, at jeg er trods alt er stolt af dette...

Hvad er du og dine tro væbner...Leif eller hvad i ellers ynder at kalde jer....

I er i mine øjne ynkelige, for du kan køre rundt og have et godt liv, og ham Leif et eller andet, han fik åbenbart ikke lærdom nok, ved sin sidste oplevelse...

Æra være min nye vens minde...når han nu beslutter...

Håber der går bare lidt tid, så folk kan finde ud af, hvad der er gang i.....

Fra personer som dig ......

Jeg har det bare endnu engang dårligt, men forståelsen for dette kræver vel i bund og grund dette, at man forstår døden....

Dette problem har ham Lopury et eller andet om ham der ejer denne side Yiendeeeeeeeeee ikke....

De er bare så kolde----- dø nu i dir eget fedt....VFi sender penge til dig når du ligger der... og vi vil bare have reklamepenge ud over det normale for under de 1000. dkr.....

Dø i fred min ven, for jeg har hjulpet dig i hoved og røv med mine surt sammensparede penge, så jeg påregneer at få en plads på din gravsten....

Gud hvor jeg bare er sur....I har ingen....Ja det har ikke

Yindee vi tager alle fejl her i livet, men at du skulle falde så lavt er mig bare ,,,,,,,

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-05-2010 12:52

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Gu vil jeg ej adm... for de mennesker har gjort så meget ondt for en dødende mand.. At de ikke engang skammer sig, er mig så meget imod, at jeg bare skal have luft......

Hvem tror de egentlig de er, og du fjerner mit indlæg fra offentlig beskuelse, dette siger vel, at du sanktionere med deres måde disde mennesker har håndtere ten dødende mand på.

Håber da ikke du kommer ud for det samme, for så kan det da godt være, vi er nogen der siger....

Hvorfor bruge tid på dette....

Jeg ved Yindee siger han ejer denne side, så fred være med dette, men hvis man vil have medlemmer er det vel ikke altafgørende, at vi ikke alle tænker som Pia Kjærsgårrrrr,d eller har jeg misforstået noget...

Jeg skammer mig bare over mine landsmænd, som går med skyklapper, og er totalt ligeglade med andre...

Såan er dette bare, kan siden ikke lide dette, så smid mig dog for fanden ud...andet er der vel ikke at sige om dette.....

Det at Admin og ejer skjuler mit indlæg. Det taler vel for, at der er nogen der ikke har helt rent mel i posen....Jeg har hvad med jer andre....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-05-2010 12:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

manse igen er du dum har sagt det før og gentager det gerne

venlig hilsen
niels peter
alias piraten
godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-05-2010 13:17

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Min kære ven Bamsen.

Jeg har hele tiden sagt, at jeg vil garantere for, at denne såkaldte Brian ikke svindler nogen... Hvorfor siger jeg dette, jo det gør jeg fordi...Jeg har ved selvsyn set hvad der foregår, og når jeg nu garantere for det hele, hvad fanden kan så gøre, at folk skal angribe denne så hjælpsomme og positive mand...

Bamsen....Jeg forstår det bare ikke... men det har måske noget med ego et eller andet, at gøre...Hvad ved jeg..

Disse mennesker kan bare ikke være dette bekendt.....

Jeg håber de må......o.s.v. have en dårlig dag. Du har en mand, som lige har fundet sig en ny veninde...Han møder tilfældigt en mand som Carsten....

Carsten er et røvhul...

Han tillader sig at få kræft, nej det gør han ikke engang...Han er i 3. stadie.....

Fjolset Brian, som ikke engang har noget personligt med denne mand at gøre.....Hvad gør han..... Hjælper så godt han nu kan.

Da denne Brian ikke kan finde penge mere, fordi Br ian er jo ikke som mange andre herude, med førtidspension. De har det åh så dejligt med en adresse i det bekvemme Danmark. Nej ham denne Brian er så dum, at opgive til det danske system, at han lever herude i Thailand…. har adressen her, hvorfor han kun får de få penge hver måned som alle andre snyltere lever højt på, altså de ekstra 6.000.- gode danske kroner. Jeg har virkelig ondt af denne mand..

Så tillader denne mand sig, at spørge om hjælp……

Hehe…Yindee giver 5.000.- baht med den klausul, at det skal kunne ses… Vi andre normale giver ikke så meget i kontanter, men nok til, at da jeg så denne dødssyge Carsten…Da var jeg ikke i tvivl om, at penge ikke er alt….

Nej Bamsen…. Jeg håber…. Nej jeg gør sgu ikke, for jeg ved du er som jeg…. Vi vil altid hjælper en mandlig eller kvindelig landsmand i nød….Og det upåagtet af, at det skal vises, men desværre er denne, min nye ven… Carsten sygdom nu blevet til et must for, at Yindee og ham XXXX eller Leif skal have udløsning….. med nedgørelse af denne Brians arbejde….

Håber bare de skammer sig,,, når min nye ven inden så længe sætter sine sko ved siden, for så kan disse mennesker jo endnu engang hovere over ligegyldige 60 til 90.000.- baht. Jeg troede faktisk at både yindee og ham den gennembankede Leif havde lært hvad hospitaler koster…

Ja…. jeg er skuffet…gu er jeg skuffet, specielt fordi en dødende mand skal gøres til genstand for andres udløsning……

Jeg skammer mig bare, og jeg håber da at den kære yindee, får glæde af sine tilbagebetalte 5.000.- baht..
Tænk sig, at selv jeg troede på mine medmennesker….

Jeg kan se,,,,

Jeg er som i alle her på siden vil sige…..

DYBT NAIV…

Men hvor er jeg glad for dette………
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-05-2010 13:30

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

piraten, hvem ellers du er.... Du siger da mere end jeg kan udtrykke med dine få ord.....???????
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-05-2010 13:32

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jeg er stolt over at være dum...Ikke fordi jeg ikke kender dig, men det siger vel sig selv med dine professionelle udtalelser....

Jeg er stolt over, at jeg har været med til at gøre den sidste tid for en fellow country man okay, men hvis du ikke forstår pirat... eller hvad du ellers gemmer dig under..skriver du da bare en PB, så forklare jeg gerne betydningen....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-05-2010 19:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Problemet er nok at Brian ikke forklarer hvordan de indsamlede penge bliver brugt, ikke manglende vilje til at støtte den døende Carsten.

Måske har jeg sovet i timen, men jeg har ikke set Brians regnskab, men manse kan måske hjælpe lidt til?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tiger
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-05-2010 20:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133
Tilmeldt: 05.09.09
 Status: Offline

Det er vel kun rimligt at man kan få en form for regenskab at se for de donationer man nu har givet. Det ville også klæde Brian at svare på diverse forespørgelser med høflighed.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-05-2010 23:12

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Ok nu var jeg med til at rode i det her, så jeg kan godt komme med en opsumering.

det eneste der blev spurgt om var... Brian hvad er det du søger hjælp til.

brian lagde ud med slet ikke at ville sige noget som helst eller svare ret uheldig.
Så var der ligesom lagt op til tvivl og der blev boret i det.

dernæst så kom der en masse tal, som aldrig var de samme 2 gange i træk.

Det er kommet frem.......
At pengene ikke kun er til carstens hospitals regning.
det kan alle se ved selvsyn, hvis nogen orker at gå den lange smøre igennem.

Carsten har selv så han kan betale for Maj mdr...

For der var ca 30.000 i overskud efter betaling af hospital 1-5
+ pension 31-5 Ialt knap 100.000 thb.

Hospitals regning maj.. ca 40.000 ( har brian indrømmet ved at skrive det kostede ca 10.000 for 1 uge )
+ mad
+ diverse toilet artikler.

Det bliver langt fra 100.000 thb.

Det er gang på gang blevet påstået der var udgift til personale.
Men dette er ikke tilfældet for maj. Da de begge er rendt fra pladsen.

de såkaldte regnskab.. består af en manipuleret konto udtog..
sagt på en anden måde.. dokument falsk.
Og så kan du hyle alt det du vil manse, men det er det når man ændrer navn og adresse på et dokument.
Og intet vedr udgift siden.

Jeg har skrevet mere end 1 gang jeg fandt det tåbelig at blande pensions sager ind i dette.
Men nu gør selv manse det igen
brian er fastboende/samboende i thailand. ( udenfor EØS ) men får 9.600,- mdr
fuld pension ny ordning er 11.100 ( hvad Carsten får )
Hvad det er for 6000 manse taler om... Er vel et ynkelig forsøg på at rette en kæmpe brøler fra manse,s side.

Så kan enhver selv overveje hvorfor adressen er ændret på konto udtoget.

manse har tidligere skrevet det indsamlede beløb var 8.000 kr. hvilket han dengang havde set ved selvsyn...
Nu er det pludselig 90.000 thb ved ikke
Så Manse. dit ved selvsyn set er ikke en bønne værd når du ikke skriver det samme hver gang. Og lyver om beløbets størrelse.

efter konto udtoget var det d. 12 - 5.... 9.300,-
+ paypal.
+ hvad der er kommet ind efter 12-5

med andre ord... der er langt over 10.000 kr til Brian, til dækning af hvad han måtte have lagt ud før 1-5
+ første indsamling.
+ indsamling på thaivisa

Trods det fortsætter man indsamlingen.
hvor meget skal Brian have i belønning for at være den hjælpsomme ven. ?
Er man den hjælpsomme ven, når man vil have det betalt af andre mennesker ?
Er det i orden at tage sig betalt, ved at påstå det går til hospital. ?

Alt dette kunne have været undgået hvis brian havde været ærlig fra starten og sagt,
jeg har lagt nogen penge ud for Carsten, vil i hjælpe mig.

Nu er det i stedet blevet en gang rod..

Og det der er/kan blive meget værre startet af manse.
hvis det går galt, så må Brian jo se om manse stadig er den glade giver.
For ingen ved hvem der læser med på et offentllig fora.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Brandt
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-05-2010 17:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

manse skrev:
Jeg er stolt over at være dum...Ikke fordi jeg ikke kender dig, men det siger vel sig selv med dine professionelle udtalelser....

Jeg er stolt over, at jeg har været med til at gøre den sidste tid for en fellow country man okay, men hvis du ikke forstår pirat... eller hvad du ellers gemmer dig under..skriver du da bare en PB, så forklare jeg gerne betydningen....


Hvis du som førtidspensionist vælger at have fast adresse i Danmark, skal du opholde dig i Danmark minimum 6 måneder om året. Hvis du vælger at opgive din adresse i Danmark og få din pension sendt til Thailand, mister du dine tillæg og får kun udbetalt, grundbeløbet. Derudover skal du meddele din opholdskommune hvis Du opholder dig over 2 måneder i et land der ikke er medlem af Schengen, da dine pensionstillæg da ikke længere er berettiget, og derfor bortfalder, og KUN grundbeløbet bliver udbetalt.

Vedr. ejerbolig i Thailand:

Hvis f.eks. beregningsgrundlaget er 1.000.000 danske kroner, kan du blive beskattet af ca. 162.000 kr. som personlig indkomst.

Udlejes boligen, kan fortjenesten være skattepligtig. Fortjeneste opgøres afhængigt af, om lejligheden fremlejes eller om der reelt er foretaget køb gennem et selskab.

Manse!..... Nu har du gjordt dig tilpas uheldig bemærket gennem længere tid (direkte ubehøvlet og nedladende) overfor dine landsmænd, påkalder du dig selv og derved andre unødig opmærksomhed, omkring danskere der residere i Thailand.... Du vil uværligt rive andre med i dit eget fald..... Er det rimeligt ??

Jeg er offentligt ansat, så derfor også forpligtiget til at reagere på omgåelse af skatteregler samt øvrige bevidste lovovertrædelser...

SOM SAGT FØR!!...TÆNK DIG OM MANSE, FØR END DU SKRIVER I OFFENTLIGT FORUM !!

Mvh.

Brandt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
XP
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-05-2010 03:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 253
Tilmeldt: 13.11.09
 Status: Offline

Godt gift med en Thai, UDEN hjælp fra Stickman


hvem er han en slags ægteskabs rådgiver måske
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Brandt
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-05-2010 08:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

XP skrev:
Godt gift med en Thai, UDEN hjælp fra Stickman


hvem er han en slags ægteskabs rådgiver måske



((12((
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-05-2010 09:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Hvem fan.. er Stickman.

Er det et pseudonym for manse, han har jo bidraget med mange forslag til hvordan man skaber sig et lykkeligt liv i Thailand :.

Jo, først skal man have et vist antal millioner at investere i en ensom dulle der bare går rundt og længes efter kærlighed med en lille tyk mand fra Midtjylland.

Meget romantisk må jeg sige, men nok ikke realistisk.

Grunden til manses underlige udgydelser må nok findes i at han, langt om længe, har indset at de har taget røven på ham.

Det var lidt sent, min blev taget for 30 år siden.driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Brandt
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-05-2010 10:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

He he.... det er nok ikke helt usandsynligt Grin

Brandt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-05-2010 15:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

Brandt skrev:



[b]Hvis du som førtidspensionist vælger at have fast adresse i Danmark, skal du opholde dig i Danmark minimum 6 måneder om året. Hvis du vælger at opgive din adresse i Danmark og få din pension sendt til Thailand, mister du dine tillæg og får kun udbetalt, grundbeløbet. Derudover skal du meddele din opholdskommune hvis Du opholder dig over 2 måneder i et land der ikke er medlem af Schengen, da dine pensionstillæg da ikke længere er berettiget, og derfor bortfalder, og KUN grundbeløbet bliver udbetalt.



Mvh.

Brandt.


Hvis man som førtidspensionist efter 2003 afmelder dig det danske folkeregister, har du stadig fuld pension,
endten som gift eller enlig. Det er kun fra før 2003 man mister tillæg.

Og rejser man på ferie mister man ikke sine tillæg, men skal bare oplyse om at ferien er over de 2 mdr. altså
må du være væk i 6 mdr. bare du giver besked.

Opholder man sig i Thailand som enlig førtidspensionist er det ulovlig at bo sammen med nogen da man skal vær reelt enlig.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Det starter ikke altid med kærlighed Skik og brug 4 11-05-2024 13:24
Mandens faldskærm foldede sig ikke ordentligt ud Nyheder på dansk 1 29-01-2024 10:40
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Der er ikke noget galt med thaikoner Hele Thailand 11 29-10-2023 03:09
Jeg ved sgu snart ikke. Alt det andet 8 13-10-2023 20:58

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 1.09 sekunder | 100,276,948 Unikke besøg | jQ Blog