Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dødsyg dansker mindre værd end chimpanse
dkth
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 04:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

Hvorfor mon ikke Ekstrabladet viser den bamhjertige side og samtidig får en historie, de kan jo sende børne ned til Thailand sammen med jornalister og kamerafolk, og svælge i en døende mands sidste timer.

Nu melder historien intet om hvor mange penge der skyldes for hospitalsbehandling.

Da en førtidspension sendt til Thailand til en enlig førtidspensionist vel er ca. 60 - 70.000 baht om måneden så er det godt nok et dyrt hospital.

( men jeg aner ikke noget om kemo, måske er det meget kostbart )

Men hvergang jeg læser en historie fra Ekstrabladet får jeg rødt udslet, for ingen avis kan fordreje en historie som dem, men se nu om de kommer til lommerne og betaler for denne gode historie.

Ekstrabladet betaler sikkert gerne 500 kr. hvis nogen tager til mandens begravelse og sender foto af hans sidste rejse, avisen er det mest dobbeltmoralske jeg kender.

Men en meget ulykkelig slutning, hvis manden skal sige farvel på facebook, når der findes msn og skype, hvor man kan tale sammen og med webcam, men det viser lidt om hvor lidt Ekstrabladet tænker på andet end en historie, hvor de sidste ord er på skrift på facebook,

det lyder også meget mere sørgeligt på den måde.

Bladet kan sende op til flere folk til Thailand når det handler om danske pensionister og deres gøren og laden i Pattaya med go go piger og andre ludere, men her vil de ikke ofre en krone.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 05:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

dkth skrev Men hvergang jeg læser en historie fra Ekstrabladet får jeg rødt udslet, for ingen avis kan fordreje en historie som dem, men se nu om de kommer til lommerne og betaler for denne gode historie.


se her han kan også fordreje sandheden jeg kan kommer på hans side den er ikke blokeret http://rastrup.wo...r/#respond

Det ser ud til at censorene i Thailand der blokkerer i tusinder af websider, nu også er nået til wordpress.com, hvor denne blog ligger.

Jeg kan kun komme på bloggen ved at lave “trick” ligesom man gør det i Kina.

Censurens grimme fjæs er en meget kedelig udvikling i Thailand, der tidligere var det sted i S.Ø. Asien med størst pressefrihed. Men under Abhisit regeringen og den nuværende krise mellem Røde demonstranter og regeringen, er censuren blevet stadigt skærpet.

dkth skrev
men jeg aner ikke noget om kemo, måske er det meget kostbart


kemo er dyrt her i thailand min svigerinde får kemo behandling pris pr,gang 57500 baht på det offentlige hospital i yala
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
brianmarinus
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 05:41

Bruger

Antal indlæg: 5
Tilmeldt: 05.05.10
 Status: Offline

l skrev:
Ingen tvivl om at skulle dø er en trist ting.
Og dem der har eller tænker på at sende penge er beundrings værdige.

men når så det er sagt, var det måske på tide sandheden kommer frem..
Hvem er det lige der nu beder andre om penge. ??

Er det Carsten, der har en uge tilbage på hospital, der måske koster 10 - 15.000 thb
Plus hjælper skal vi give hende dobbelt løn.. 3.000 thb
plus mad.. 1000 thb.

Eller er det Brian der har et eller andet i klemme. ?
Er det familien i DK, der vil have en rejse betalt ?

Og forsøger at tørre den af på andre mennesker.

det er i mine øjne tarvelig at bede andre betale, fordi man den sidste uge vil bo på luxus hotel, når man ikke gad tegne en forsikring.
Jeg har selv lagt på offentlig thai hospital og så slemt er det altså ikke.
Og bestemt ikke dyrt......
Hvad lig brænding koster, er ikke helt sikker, men kan finde ud af det.

Mit eksempel.
kraniet flækket flere steder, syet med langt over 100 sting, brækket håndled,arm,lårben. Låret sat sammen med skinne, plus diverse andre skader. Morfin og drop en uge, blod fra Bangkok, plus diverse andet medicin, forbindinger, krykker, mad.
regningen lød på 32.000 thb..
Og de spurgte hverken om penge eller forsikring før jeg blev udskrevet..
Hej.!
Dette er Brian-vennen til Carsten,som er ved at dø.
Jeg vil bare lige sige,at jeg intet kender til hvad du har betalt,for dit hospitals ophold,men da Carsten i første omgang blev indlagt,var det paa Owebrooke hospital,her i Chiang Rai-3 dage,rum,røngten og mad og medicin...27.000 baht.
Nu er han denne gang,paa det offentlige hospital-og ja, det er billigere,men han har alligevel skullet betale for det hele,røngten,medicin,kemo osv.-og 10.000 baht. om maaneden,til damen,der passer ham,næsten i døgndrift.
Saa blev han opereret og det var heller ikke billigt-saa han er kommet bagud og vi har været nødt til,at afdrage til hospitalet hver maaned.
Carsten beder IKKE om,at komme hjem-han vil ikke hjem,heller ikke,naar han dør-saa den diskusion,Ekstrabladet har sat gang i,med deres indlæg,er slet ikke relevant.
Det næste var saa,om det kunne lade sig gøre,at faa et eller begge hans børn herud-men det ønsker de ikke-eller rettere de mener ikke,at de kan,da de begge har smaa børn osv.
Saa det eneste,vi nu har bedt om lidt hjælp til,er at faa dækket hospital og begravelse-og han skylder,tror jeg omkring 50-60.000 baht,indtil nu,paa hospitalet-vi betalte 30.000 forleden dag.
Det lyder maaske ikke af saa meget,for Jer,men det er mange penge,naar man ingen har-og jeg er ked af,at læse.om Brian bare sidder og skummer fløden-det er det sidste,jeg har tænkt paa.Jeg er i dette for,at prøve,at hjælpe en god ven,her paa hans sidste tid og IKKE for,at slaa plat,paa hans død.
Jeg syntes,at I skulle gaa ind paa,Facebook.dk og finde-Carsten Alfred Larsson,saa kan det være,at I bliver lidt klogere paa,hvad det er I udtaler Jer om.
Brian

Ja ja sig bare jeg er kynisk, men vi har helt sikkert ikke hørt hele historien.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
brianmarinus
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 06:08

Bruger

Antal indlæg: 5
Tilmeldt: 05.05.10
 Status: Offline

Hej.!
Det er igen,brian-Carstens ven.
Jeg kan læse her paa siden og mangeandre steder,at avisens historie,har vildledt,en masse mennesker,hvilket jeg er ked af.Men det kunne maaske være en god ide,at gaa paa den hjemmeside,jeg har lavet for Carsten,paa Facebook.dk-Carsten Alfred Larsson-og se hvad det i virkligheden drejer sig om og hvad vi har bedt om hjælp til...inden man begynder,at insinuerer,at folk prøver paa,at tørre noget af,paa andre eller at Brian har noget i klemme,som der bliver antydet her.
Jeg har gennem hele forløbet,orienteret folk,paa hjemmesiden om,hvad der sker og hvordan situatinen er nu osv.-netop for,at ingen skal kunne komme og sige,at de er blevet ført bag lyset,paa nogen maade.
Jeg kan godt se,at læser man bare artiklen,faar man indtrykket af,at Carsten vil sendes hjem,paa statens regning-men det er jo helt forkert-han vil ikke hjem...ikke engang,naar han dør.
Det var for mig,maalet i starten...at faa ham hjem,men det kunne jeg hurtigt se,ikke var realistisk.Derfor blev mit næste maal,at prøve,at faa hans børn herud-der var saa en mand,der iaftes,eller inat,tilbød,at betale en billet til et af børnene-som er voksne og selv har smaa børn-men da jeg fortalte dem om det,mente de ikke,at de kunne,paa grund af deres smaa børn osv. saa det var det.
Straks efter-hvad I vil kunne se,paa facebook,gik jeg ind og fortalte,at nu var der ingen grund til,at have siden aabnet længere da der ikke var andet formaal tilbage,end hvis der var nogen,der kunne og ville hjælpe,med hospitals regningen og begravelses omkosningerne-da min dame og jeg ellers vil hænge paa det hele bagefter-fordi vi har skrevet under,da han blev indlagt-hvilket,selvfølgelig,er vores fejl, i det her.
Men syntes,at I skal gaa paa facebook og se det hele selv-men kan ogsaa se,at traaden kører i Danmark om,hvorvidt staten skal betale-og det er altsaa saadan,Ekstrabladet har stillet historien op.
Med venlig hilsen:
brian
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 08:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

Hej Brian, håber ikke du tager mine indlæg op som en kritik af dig, da det slet ikke er meningen,
men jeg bliver altid total firkantet når jeg ser det dobbeltmoralske blad skrive en god historie for at sælge et par ekstra aviser.

For bladet vil jo ikke andet end tjene deres egen sag, nemlig salg af aviser.

Håber i klare den sidste tid uden for mange problemer.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Big-Viking
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 10:38

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 20.12.09
 Status: Offline

Som jeg skrev et andet sted........ Forkerte sted at spare... ingen arme ingen mad. Ingen forsikring ingen hjælp-- That´s life.Thumb Så ikke den store medlidenhed herfra. Når man tager til Thailand eller for den sags skyld, så sørg for at have forsikringer osv iorden..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 10:57



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Big-Viking skrev:
Som jeg skrev et andet sted........ Forkerte sted at spare... ingen arme ingen mad. Ingen forsikring ingen hjælp-- That´s life.Thumb Så ikke den store medlidenhed herfra. Når man tager til Thailand eller for den sags skyld, så sørg for at have forsikringer osv iorden..


Kan desværre kun give dig ret, selvom det er synd for alle parterne, især dem der står med problemmet.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 10:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davser

Det kan nogle gange være svært som pensionist at få en rejseforsikring,på grund af deres sygdomme,så hvis nu Carsten har en sygdom,hior de nægter ham en rejseforsikring,så er det måske svaret og ikke bare på grund af nærighed

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Big-Viking
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 11:05

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 20.12.09
 Status: Offline

Igen så kan det jo ikke være staten eller nogen andens opgave at få manden hjem eller på anden måde yde hjælp. Hvis en her ikke tegner en forsikring når jeg er ude at rejse, så har jeg kun mig selv at takke. Tænk hvis staten skulle træde til hver gang nogen ikke har deres forsikringer iorden. Hvis carsten har en sygdom hvor ingen forsikring kan tegnes,måske så det var bedst at Carsten blev hjemme hvor hjælpen er til stede..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 11:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

Nu lader det jo til, at manden aldrig har forventet at blive transporteret hjem, men at avisen laver den historie de mener er bedst.

Som jeg opfatter det er det hospitalsregningen og begravelsen/blive brændt der er problemet for vennen som har garanteret for pengene blir betalt.

Personlig lever jeg da også uden forsikring da min sygdom og alder gør at en forsikring i Thailand ville tage alle midler.

Men jeg forventer da også at dø herude og kunne ikke brømme om at tage til Danmark selv om jeg kunne.

Sagen er i sin enkelthed, at det er op til folk om de vil sende penge til det konto nummer der er blevet offentliggjort, alt andet er mest bagklogskabens øjne.

Vil man donnere som Yiendee er det flot, og vil man ikke behøver man hverken undskylde eller forklare hvorfor.

Men det er da sørgeligt for en mand på kun 48, om han har forsikring eller ikke er da underordnet.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Big-Viking
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 11:58

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 20.12.09
 Status: Offline

Har set at han end ikke ønsker at blive begravet i DK.. fair nok. Hvordan kan en ven gå ind at garantere uden midler til det.?? Ved at sætte Ekstra Bladet på sagen og få medlidenhed.Sad Carsten må jo være med på den siden diverse billeder. Så rejser man til et land hvor man skal have forsikringer hvis uheldet er ude og ikke har det. Ja så ikke megen medlidenhed herfra.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 12:34

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Ok så fik vi lidt mere at vide.

Det er ikke carsten der søger hjælp men Brian..

Og nej Brian jeg skrev ikke du ville skumme fløden, jeg satte bare spørgsmåls tegn ved om det var carsten der manglede penge til den sidste tid, eller du forsøger at få andre til at dække... din såkaldte hjælp til Carsten..

carsten har ca 1 uge tilbage, børnene vil ikke til Thailand, selvom der er folk der generøst har tilbudt at betale.

ergo vi snakker om 50.000 thb plus den sidste uge / brænding. max 100.000 thb.

Vi har d. 6. i dag. så kan carstens pension dække det meste, medmindre han er på FP fra før 2003.
Og der kommer pension igen.
Og hvis man tæller sammen på facebook og de altså har sendt penge alle dem der siger de vil,har gjort.

hvad er det så der mangler penge til ?

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 16:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

Jeg synes at denne traad endnu en gang viser, at mediet, et debat forum, ikke egner sig til at diskutere privaqte ting mellem mennesker.

Jeg har talt i telefonen med BrianMarinus flere gange, manden har simpelthen lavet et meget flot stykke kammeratligt stoettearbejde.

BrianMarinus har rigeligt at se til selv, og han har en thai hustru at tage hensyn til, det forhold maa ikke gaa i stykker.

At laegge det hele ud, som om Brian vil score kassen, er meget langt ude. og det er urimleigt overfor Brian.

For halvandet aar siden stod jeg selv i en situation hvor ikke min kammerat, men min elskede, var ved at doe, og hun doede faktisk. Man goer alt hvad man kan... Det ville vi alle nok goere. Lissom BrianMarinus goer oppe i det nordvestlige Thailand, som gav ham et nyt og bedre liv.

Carsten kom til Thailand som en syg mand, han vidste det formodentlig inden han rejste. BrianMarinus hjaelper den kammerat som han deler fortid med.

Det er et meget flot bevis paa venskab og medmenneskelighed, ud fra det BrianMarinus fortalte mig.

Og jeg har ingen grund til ikke at tro paa manden, i det mindste indtil det modsatte er bevist.

Lige nu udspiller der sig en tragedie, endnu een, i Thailand, denne gang er en landsmand involveret. Hvis "man" ikke har noget givende, noget godt at sige, saa traed i det mindste ud i traaden, og lad Carsten doe paa en vaerdig maade. Det samme med venskabet mellem Carsten og Brian, lad de to sige farvel til hinanden paa en vaerdig facon.

Tak.
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2010 04:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

Ja desværre går det som det plejer i Thailandskredse, derfor har jeg fravalgt faranger.

Når man læser indlæg flere steder virker det som om Brian der forsøger at gøre den sidst tid tåleligt for hans kammerat til en storsvindler. Og tænk inden manden er død er der allerede sat pris på hvor meget han er værd, hvis han holder 1 uge, hvad nu hvis han lever 1 mdr?

Håber Carsten kan dø i fred og ikke kende, hvad hans kammerat nu nærmest beskyldes for.

Men sørgeligt at forsøget på at hjælpe ikke bliver værdsat, men nærmest kriminaliseres, og der har nok været for lidt viden om hvad hans børn ville inden hjælpen startedes.

Held og lykke til Brian og kone/kæreste med deres hjælp til en kammerat.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2010 04:22

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Nå ja kald i mig bare hvad i har lyst til..
men.. hvad er sandheden...

Hi!
I live in Chiang Rai,and have a Danish freind in hospital...until tomorrow,after they have give him kemo-he has COPD and cancer in his lounge in 3. stadium.We,my woman and I dont not what to do-the Danish Embasy,cant help,becourse he diddent have an insurrance.And we cant handle to have him at our home-so we dont know whay to do whit him tomorrow,when they ask him to leave the hospital.The docs sayd,that whit out kemo he will not have so much more time left.and whit kemo,I think,it will be the same anyway.I hope you can give us some advice,abot where we can leave him,and be sure that he is taking care of-he is retired and get 60.000 baht every month-so thats what he has of mony.Brian

From: Brian Marinus Marinus Soerensen Time: 27 April 2010 19:46:52

Brian har ydermere skrevet at efter 1 dag var der indsamlet penge nok til at dække hospitals regningen. i den nye indsamling,
Børnene vil ikke besøge deres døende far.
trods det kører indsamlingerne videre.. Til hvad ??

Hvad med den første indsamling der har kørt siden 10-04

carsten har 1-5 fået over 60.000 thb, men kun 30.000 gik til hospitalet.. hvad gik resten til ?

Konto oplysninger til evt. donationer.
Where: Sydbank-reg.nr>7140-konto nr>0166030-Brian Marinus Sørensen
When: Wednesday, May 5 at 8:00 pm until
Wednesday, September 1 at 11:30 am
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2010 04:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1909
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

hej l
mon vi får svar på de gode spørgsmål
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2010 05:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

l skrev:
Nå ja kald i mig bare hvad i har lyst til..
men.. hvad er sandheden...

Hi!
I live in Chiang Rai,and have a Danish freind in hospital...until tomorrow,after they have give him kemo-he has COPD and cancer in his lounge in 3. stadium.We,my woman and I dont not what to do-the Danish Embasy,cant help,becourse he diddent have an insurrance.And we cant handle to have him at our home-so we dont know whay to do whit him tomorrow,when they ask him to leave the hospital.The docs sayd,that whit out kemo he will not have so much more time left.and whit kemo,I think,it will be the same anyway.I hope you can give us some advice,abot where we can leave him,and be sure that he is taking care of-he is retired and get 60.000 baht every month-so thats what he has of mony.Brian

From: Brian Marinus Marinus Soerensen Time: 27 April 2010 19:46:52

Brian har ydermere skrevet at efter 1 dag var der indsamlet penge nok til at dække hospitals regningen. i den nye indsamling,
Børnene vil ikke besøge deres døende far.
trods det kører indsamlingerne videre.. Til hvad ??

Hvad med den første indsamling der har kørt siden 10-04

carsten har 1-5 fået over 60.000 thb, men kun 30.000 gik til hospitalet.. hvad gik resten til ?

Konto oplysninger til evt. donationer.
Where: Sydbank-reg.nr>7140-konto nr>0166030-Brian Marinus Sørensen
When: Wednesday, May 5 at 8:00 pm until
Wednesday, September 1 at 11:30 am


Hej L. Nu ved jeg ikke rigtig hvad det er du skal kaldes fordi du har en mening, men

Hvad er problemet, vil du virkelig have at Brian skal udstille både sit og vennens privatliv?

Er det ikke bare at sende et beløb eller lade være, at hænge nogen ud som uvederhæftig, uden at have
mere baggrund end vi har her er nok lige i overkanten.

Og lige en sidste bemærkning, er det ikke underlig med os Thaieksperter, hvor meget vi klarer,
men bare lidt moralsk hjælp findes snart ikke. ( og det er ikke typisk dansk, men alle herude )

Jeg tænker tit og ofte på en oplevelse på hovedbanen i Kbhn. hvor en mand var faldet om ( epelepsi)
og folk stimler sammen for at kigge.

Bagerst står en rockerlignende type der klart siger,

træd på ham han ånder endnu.

men er det ikke underlig at en tråd som denne lige er vand til møllen for forargelse.

Er der nogen der træder lidt ved siden af og er anderledes og ikke lige tænkte på forsikring, men måske
bare ville nyde tilværelsen, ja så er den helt galt for rigtig mange.

Og L, hvis alle der lever i Thailand og kommer med kritik kun havde lov, hvis de havde udfyldt en leveattest eller
fremvist en arbejdstilladelse, så var der ikke mange lyde vi hørte.

Jeg tænker ofte på hvor forarget man er over visasystemet og pensionssystemet fra Danmark, så der opfordrer man gerne til
omgåelse af både dansk og thai lovgivning.

Så mon ikke vi skal passe på med at kaste sten da rigtig mange lever i et glashus.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2010 07:00

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

dkth, du læser sgu da som om du aldrig har gået i skole.

jeg har intet sted skrevet at brian er en plat ugle, men stillet relevante spørgsmål, til noget som ikke passer sammen.

Hvad er problemet, vil du virkelig have at Brian skal udstille både sit og vennens privatliv?


Overhovet ikke, det rager ikke andre end dem.
Men det som har med sagen at gøre og især da det skriger til himlen af modsigelser.
Brian har selv valgt at gøre det offentlig, så den del er ikke længere privat liv.

men vi kan da godt køre videre i din stil dkth.

bare det at sætte indsamlingen til at vare 3½ mdr efter Brian forventer Carsten er væk, er sgu da groft...
At logge ind her, efter at der er penge nok til at betale udgifterne uden at skrive et ord er lige så groft.
Og kan umiddelbart kun tydes som brian håber der kommer lidt ekstra på kontoen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
brianmarinus
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2010 08:07

Bruger

Antal indlæg: 5
Tilmeldt: 05.05.10
 Status: Offline

Hej.!
Vil bare lige gøre opmærksom paa,at da der var penge nok,til hospitals regningen,bad jeg folk stoppe med,at sende penge-det kan I selv se paa hans side paa facebook,saa stop nu lige en halv-der er sgu ikke nogen her,der prøver,at lave penge paa noget-sæt jer ind i tingene inden I kommer med den slags beskyldninger,tak,! Brian
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2010 09:01

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

ja ja brian.

siderne kører stadig med opfordring til at indsætte penge på dit konto nr.
...............
Brian Sørensen Hej.Thomas.!
Jeg syntes,at det er vældig flot af dig og lad være med,at tænk paa,beløbets størelse-alle tanker,hilsener og beløb,betyder lige meget her,syntes jeg.
Takker mange gange-hav en god dag og-take care.!Brian
for 2 timer siden på facebook.
........................
Brian du er hermed udnævnt til årets.. platugle.. endda en af de grove.
Fy for faen at lave penge på en vens død...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
7 Populære områder at bo i Thailand som dansker Amazing Pattaya 1 22-04-2024 07:47
Dansker er fundet død i et thailandsk fængsel Nyheder på dansk 4 06-10-2022 09:54
Dansker anholdt for narko i Thailand Nyheder fra Pattaya 13 06-02-2022 16:00
Dansker endelige hjemme efter dyrt visa-run til Cambodja Nyheder på dansk 4 27-09-2021 08:12
Festglad dansker anholdt i Thailand Nyheder på dansk 4 29-01-2021 12:50

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 1.22 sekunder | 100,343,147 Unikke besøg | jQ Blog