Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hvad skal vi gøre af bent ??
sank
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2010 11:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

kat Ja swed jeg er helt sikkert gammel ? og du er i mine øjne en uforskammet lømmel som jeg ikke gider at beskæftige mig med Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2010 11:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Swed..

God bedringGrin

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2010 12:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Jeg er jo ikke dummere end at jeg kan se at der bliver henvist til mine indlæg til bent, men som jeg erkendte var jeg gået for langt, og stoppede omgående.

Nu begynder swed så at en eller anden årsag at blande sig og kalde web for syg og svag, men det er din mening alene som du burde have forstået på svarene!!

Og med hensyn til din henvisning til rigtige mandfolk, skulle du måske slå op i den famøse Wikipedia (du ved, der hvor man kan læse om Italienere !!) og læse hvad det betyder. Så kunne det være du var blevet så modig at du turde have deltaget i debatten da den kørte, og ikke nu hvor den er stoppet.

Ikke personligt
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2010 12:29

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Skal vi nu ikke lade freden falde over denne website og tilslutte os lillemandens forslag... NY DAG...

Jeg siger oprigtigt. Jeg sanktionere ikke med lillemandens dejlige fremgangsmåde, med den så positive attitude. Jeg siger bare at denne, som jeg nu har fået penslet ud.... sidste påskedag skal være den der gør mænd til rigtige mænd og kvinder til rigtige kvinder hehe.

Den var vel lige lidt over stregen, men pyt jeg mener det sørme...

Nej, skal vi ikke som den kære lillemanden giver som et forslag. Lade være med at bruge slige ord, som fjolser, du er bare dum, du har ikke forstået en dyt, din IQ er bare flyttet et tilfældigt sted hen o.s.v..

Swed og jeg vil nok være dem der får det sværest, men vi må jo nok bøje os, for der er jo ikke andre hjemmesider der gider vores høje IQ hehe.

Jeg vil lige tage en svømmetur i den 28 grader kolde pool med datteren og min vidunderlige kone.

Kan i alle herude og jer derhjemme havde en fortsat god påske…
Thumbmusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2010 15:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

freja skrev:
Det er så ok. Men de enestående erfaringer du så stolt fremhæver, indbefatter også en meget unaturlig interesse for børn, deraf min store modvilje mod manden, der inden indlæggene blev fjernet, på sin "meget konkrete og direkte " måde bekendt gjorde at han intet forkert så i, at børn blev solgt af deres mødre til prostituation, idet de faktisk havde bedst af at have en voksen mand som partner, til deres første seksuelle debut, Ikke nok med han skrev denne sætning, næ hans enestående sprogkundskaber gjorde ham skam istand til at komme med mange gode argumenter for hvorfor et barn ikke tager skade af sådan et overgreb. Jeg vil ikke fremhæve en sådan mand, med så syg en tankegang, som noget at være stolt af.
Men ros du bare manden, der ikke lefler for nogen, jeg ser i Bent ikke andet end en stakkels syg mand.


Jeg roser ikke manden, jeg konstaterer blot uomtvistelige kendsgerninger, som selv du - hvor gerne du end ville - ikke kan bestride.
Og dit malplacerede udtryk "stolt" må stå helt for din egen regning. Lad være med at forsøge at læse noget ind i mine indlæg, som der ikke findes belæg for. Det er for sølle.
Prøv i dit næste indlæg at blive lidt mere thailand-relevant. For sandt at sige fandt jeg ikke din tråd omkring golden showers særlig interessant.

Og i den tråd du henviste til, og som jeg forholder mig til, fandt jeg ingen af de beskrevne forhold.
Hvad der er blevet slettet, kan jeg af indlysende årsager ikke vide noget om.

Under alle omstændigheder, hvis Bent er udelukket er der heller ingen grund til at tærske mere langhalm herpå.

Over and out.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tiger
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2010 17:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133
Tilmeldt: 05.09.09
 Status: Offline

Det er vel ikke dig eller mig, der sætter dagsordnen for emner, der skal skrives om.

Om du finder en debatørs indlæg interessante eller ej, kommer vel ikke sagen ved, vi er andre, der godt kunne lide det, og alle har lov til at komme

til "fadet". Du har før været ude med den lange irettesættende pegefinger angående person angreb, måske skal du kigge lidt

indad, jeg syntes du selv ved flere lejligheder har været ude med riven, ganske vist pakket ind, på en lidt mere raffineret måde,

men budskabet var det samme, vi som du, bryder os heller ikke om at blive korrekset.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2010 17:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Jubbie skaal

Og freden sænkede sig atter over vores ellers så normalt dejligt fredelige forum, tak for ordene.

Over and out sarcasm
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Advarsel: Du skal koge dine ris på en ny måde Thaimad 2 23-02-2024 08:49
Boganmeldelse: Globale sexarbejdere – de ved hvad de gør Film, bøger etc 2 11-02-2024 10:50
Ordblind dumpede sprogprøve - nu skal konen udvises Nyheder på dansk 6 16-05-2023 17:04
Regeringen vil gøre det nemmere at få udenlandske ægtefæller til Danmark Visa til Danmark 1 31-01-2023 13:36
Hvad snakker pigerne om? De fastboende 58 16-08-2022 07:31

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.19 sekunder | 100,287,365 Unikke besøg | jQ Blog