Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Undskyld for det her meget kedelige indlæg.
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-04-2010 16:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Yindee gjorde mig opmærksom på artiklen i Ekstra Bladet, og det er tæt på at få tårerne frem.

http://ekstrablad...323393.ece
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-04-2010 16:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Uha Uha ingen straf er stor nok for dette overgreb, de burde hænges op i " klo..... " til de rådnede op.rasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-04-2010 00:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Hvor jeg dog bare hader en sådan artikel, så mange tanker farer gennem mit hovede, jeg er hele følelses registret igennem, vil både hævne, slå ihjel, hjælpe. Men jeg kan jo intet stille op, den lille pige er mærket og ødelagt for livet. Så jeg nøjes med at hulke højlydt indeni.ked
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Bent
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-04-2010 01:33

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

Det er rædselsfuldt, hvad der sker af krænkelser af børn ikke mindst i de rige lande.

I det her tilfælde må det hve været særligt chokerende for den lille at blive forrådt af sin storesøster.

Imidlertid ved jeg ikke, hvorfor vi skal læse om det i et forum, der handler om Thailand. Man kan i verdenspressen godt finde mere relevante nyheder at hælde på.

F.eks. kan jeg, efter at jeg i aften har lyttet til BBC-nyhederne, oplyse, at en thailandsk fiskerbåd netop er blevet kaptet af somaliske pirater i Det Indiske Ocean.

Mvh
Bent Jensen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tiger
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-04-2010 08:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133
Tilmeldt: 05.09.09
 Status: Offline

Bent skrev:
Det er rædselsfuldt, hvad der sker af krænkelser af børn ikke mindst i de rige lande.

I det her tilfælde må det hve været særligt chokerende for den lille at blive forrådt af sin storesøster.

Imidlertid ved jeg ikke, hvorfor vi skal læse om det i et forum, der handler om Thailand. Man kan i verdenspressen godt finde mere relevante nyheder at hælde på.

F.eks. kan jeg, efter at jeg i aften har lyttet til BBC-nyhederne, oplyse, at en thailandsk fiskerbåd netop er blevet kaptet af somaliske pirater i Det Indiske Ocean.

Mvh
Bent Jensen


Nå du syntes altså det er værre at blive forrådt af sin søster frem for af sin moder. Så vidt jeg erindre kunne du ikke se noget

forkert i at en moder solgte sit barn til prostituation.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-04-2010 13:07

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej Pensionisten

Hvis den artikkel kun næsten fik tårene frem, så læs denne, så vil du og alle i andre sikkert knibe en tåre som jeg. Hvis der skulle være nogen der ikke rigtig kan forstå det engelske. Tag en kopi og brug Google oversætter.

http://www.thaivi...52924.html
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-04-2010 13:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Det er uhyggeligt, desværre er der mange af dem, og de stakkels unger, ødelagt for livet.

Ja manse det er svært at sætte ord på. dødsstraf er næsten for billigt sluppet ik´

rasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-04-2010 14:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Tak Manse, jeg læste den godt i eftermiddags, men havde svært ved at lave et indlæg omkring den.

Æv, jeg er sgu ikke gammel og senil, men når jeg tænker på de 3 børn jeg har, kan jeg ikke rigtig rumme sådan nogle ting og bliver tavs i stedet !!

Jeg har ikke ord for mere....
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-04-2010 14:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3453
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

lillemanden skrev:
Det er uhyggeligt, desværre er der mange af dem, og de stakkels unger, ødelagt for livet.

Ja manse det er svært at sætte ord på. dødsstraf er næsten for billigt sluppet ik´

rasende


ja det er svært at sætte ord på her er min mening Shock rasende Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailands coronadødstal slår rekord, men tallet er meget lavere end Danmarks Nyheder på dansk 1 26-04-2021 14:17
very-superstitious/meget-overtroisk Hele Thailand 5 23-03-2019 06:43
Jeg håber meget på, at i kan hjælpe mig! Nyt fra Administrationen 1 28-12-2016 05:34
Så (vildt) meget ved Google om dig Computer 3 07-07-2016 03:55
en meget syg verden ....hvis du er sart så lad vør`med at læse den Alt mellem himmel og jord 1 13-01-2013 12:34

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 100,390,581 Unikke besøg | jQ Blog