Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Bargirls...
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 07:50



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg browsede lidt rundt på internettet, og faldt over en tråd om gamle farangs med meget unge piger, i gadebilledet...

Det kan jo godt virke (også på mig) lidt kvalmende når der er de her 30-40 års aldersforskel, og man jo godt ved at grunden til at hun følger med rundt er pengene der følger med...

Det er et meget meget følsomt emne at debatere kan jeg godt se, ud fra de reaktioner der kommer, det er folk skisme ikke glade for, hvis nogen synes at det er lidt kvalmende, det er i værste fald cool bussiness, men (ifølge kommentarene) jo kvinder der helt frivilligt har indgået aftaler...

Så surfede jeg videre... og faldt over Stickman Bargirl Investigation... og så begynder de små grå og kollidere oppe i mit stakkels prøvede hoved...

Hvis koncensus er at en bargirl selv har valgt sin bestilling, hvad er så problemet i at hun forsætter i denne bestilling - hvorfor er det så (tilsyneladende) vigtigt at fratage en kvinde nydelsen og tilfredstillelsen ved at være selverhvervende, jeg læste et sted at en bargirl kunne lave en 1-2.000,- THB pr. aften - hvis ung (og farang er fuld) mere...

Men altså - lad mig for eksemplets skyld tage et gennemsnit af min egen "efterforskning" og sige 1.500,- THB / aften... arbejde 5 dage om ugen = 22 dage på en standard måned = 33.000,- THB på farang, derudover kommer barens løn på 4-6.000 THB altså lige under 40.000,- THB / mdr

Det kan man snildt underholde en ret stor familie for... i Thailand... så hvorfor dog forbyde hende, og ligefrem checke op på hende, når nu alle tilsyneladende er enige om at det er hendes eget valg af erhverv...

Jeg ser på internettet, at dette er et populært emne at komme op at skændes i, så derfor... helvede er valgt fra start...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 08:03



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja jeg mener at så længe det ikke er tvang og man er over den sexuelle lavalder så kan det ikke slå mit p.. ud af kurs. Og som du selv siger hvis man kan tjene 40.000 baht om måneden, for mange gange kun at gå med en farlang så kan jeg ikke se noget ondt i det. Selvfølgelig er der også sex med i det, men tvivler nu på at en på 70 - 80 år har sex hverdag, mange gange er de tilfredse med bare at hygge sig med pigerne og gå ud og spise med dem.


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 08:07

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

HAHA kære Jos.

Hvorfor skændes, for du siger jo ikke noget forkert. Jeg vil sgu også være barmand nu, men jeg tror ikke jeg kan oppebære samme løn haha, ja Manse er nok for gammel, men han har charme:MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 10:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davs
Ja det er et flot regne stykke,
Men du glemmer nu alle de mænd som efter at ha mødt sådan en barpige, som sender penge ud til hende,
i den tro at så holder hun sig væk fra baren.
Da jeg stadig kom i soi scandinavia (soi white house ) i jomtien
der var der en pige som jeg kender som havd 5 dansker til at sende ret mange penge ud til hende.Ja hvor dum kan en mand være :D

Og hun er ikke den eneste som har flere mænd.
til at sende penge ud til dem.
Så det er sgutte pigerne som er dumme.
det er de mandfjolser,som lader sig styre af deres tissetrold.
Men der er selvfølgelig også gode barpiger imellem som ikke lyver eller snyder mænd,( kunder ) dem kender jeg også nogle af.
Men ja Jos
det er et sprængfarligt emne.
Også der hvor man siger at den alders forskel er for stor.
men der er jeg nu lige glad, hvis de begge kan li hinanden.
min kone er 10 år yngre end mig selv.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 10:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

manse skrev:
HAHA kære Jos.

Hvorfor skændes, for du siger jo ikke noget forkert. Jeg vil sgu også være barmand nu, men jeg tror ikke jeg kan oppebære samme løn haha, ja Manse er nok for gammel, men han har charme:MU




Davser Barcharmør

hvad serverer du så :P

hvad er dagens servering.er du topløs,
danser diu gogo :D

nejt jeg foretrækker pigerne...

barbamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 12:29



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Min kone er på klokkeslet Shock 11 år yngre end jeg...

Det jeg spørger ind til er : hvorfor forlanger (forventer) farang der gifter sig med, er kærester med, en bargirl at hun skal stoppe med at være bargirl, hvis de samtidig er af den opfattelse at hun har valgt det job fordi hun kan lide det ???

Ja det er klart at har man samtidig en række sponsorer der sender xx.000 THB ned til bankkontoen, så kan det hurtigt blive et ganske respektabelt beløb...

Og - ja - der er da garanteret mange gode piger i barene rundt omkring, så hvorfor ikke lade dem blive der - hvorfor tage dem ud og så sætte dem i et hjørne og kede sig ???



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 13:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

din lille gris du har giftes dig med en meget ung pige :P

Jos38 tage en pige ud af baren er næsten umulig,de bliver ødelagt på sjælen efter ganske få mdr,

falanger har nok misforstået ,det med at pigerne,elsker at arbejde i barerne, nogle få gør ja

men de fleste hader det som pesten og deres indtjening ligger faktisk under 10.000 pr mdr

der er nogle ganske få som tjener kassen i en meget kort periode hvis de er unge og nye på stedet

der er nogle piger som elsker barlivet livet som kan være en stor fest i forhold til at arbejde i en fabrik eller på kontor

og kan de så finde en falang på 60 og opefter ja så er den hjemme i olie så vanker der nemlig nogen gange villa vovse og ejet ATM kort

jo livet kan være dejligt

...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 13:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

HEHE
det er da svært at lade dem blive der når man er forelsket
Se nogle mænd de bliver jo forelsket, i løbet af nul komma 5 og er ikke til at snakke fornuft med.
Derfor lader mænd ikke pigerne blive i baren,men prøver at få dem ud,og forlove sig.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 14:35



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja jeg tror nu heller ikke de kan lide at arbejde i sådan en bar, men som sagt de kan jo risikere og finde den stor guldgruppe og man ved jo penge kan gøre meget ved folk.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 14:51



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

yindee skrev:
din lille gris du har giftes dig med en meget ung pige :P


Hun er skam ikke den yngste kæreste jeg har haft, den ældste kæreste jeg har haft var 45 - der var jeg 21 - hendes søn var 24...

Men ellers er det lidt "skræmmende" med Si og jeg - vi er født samme dag, jeg er født en søndag - da hun er 11 år yngre - så er hun OGSÅ født en søndag, og jeg spurgte hendes mor (uden at Si eller mor vidste hvornår jeg er født) hvornår hun er født - ved 17 tiden sagde hendes mor - det tænkte jeg nok sagde jeg - for jeg er født klokken 11 - begge er vi altså født klokken 10 GMT...

Spookey Shock




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
claus31130
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 15:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 154
Tilmeldt: 19.02.09
 Status: Offline

Jos_38 skrev:
yindee skrev:
din lille gris du har giftes dig med en meget ung pige :P


Hun er skam ikke den yngste kæreste jeg har haft, den ældste kæreste jeg har haft var 45 - der var jeg 21 - hendes søn var 24...

Men ellers er det lidt "skræmmende" med Si og jeg - vi er født samme dag, jeg er født en søndag - da hun er 11 år yngre - så er hun OGSÅ født en søndag, og jeg spurgte hendes mor (uden at Si eller mor vidste hvornår jeg er født) hvornår hun er født - ved 17 tiden sagde hendes mor - det tænkte jeg nok sagde jeg - for jeg er født klokken 11 - begge er vi altså født klokken 10 GMT...

Spookey Shock




.


Ja det må du sku nok sige......ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.nielsen.in.th
bamsen
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 15:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davs
Ja det var da et mærkeligt sammentræf
Men sjovt.
Så må vi håbe der er held i det :)

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 15:23



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Lidt langt fra bargirls - men alligevel - da Si og jeg mødte hinanden første gang i lufthavnen, der gik vi ind på en café - hun tog mine hænder og kiggede på dem, jeg troede at hun kiggede livslinier eller noget...

Efter en uge sagde hun - ved du godt at du er en MEGET heldig mand (og på det tidspunkt som nu følte jeg mig ovenud heldig) så jeg sagde JA - du er jo her - nej nej - det er ikke det jeg mener sagde hun...

Du har 9 buddhaaftryk (cirkelrunde fingeraftryk) - har jeg det ??? Ja sagde hun - du mangler kun højre hånds langfinger...

Og det var rigtigt - jeg kiggede efter - og alle andre end højre hånds langfinger - er cirkelrunde...

Den har jeg - sagde hun og viste mig sin højre hånds langfinger - det er det eneste cirkelrunde aftryk hun har...

Jo - jeg tror der er held i det :D



(og nej hun er ikke bargirl, hun drikker (ligesom jeg) ikke alkohol, og selvom det er en stor ordre der står på spil, så nægter hun at gå med kunderne på bar, jeg ved om een ordre til 5.000.000 US$ der gik i vasken, formentlig på grund af denne principfasthed)
.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
claus31130
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 16:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 154
Tilmeldt: 19.02.09
 Status: Offline

der er sku vist mere mellem himmel og jord end man lige går og regner med sommetider
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.nielsen.in.th
bamsen
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 17:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Ja det tror jeg også der er.

uha

det bliver sgu snart uhyggeligt Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-03-2009 05:20



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Men... tilbage til bargirls...

Jeg har haft en kæreste - med en meget stor libido (seksuel kraft) - hun flirtede med alt og alle (af hankøn) et livsstykke virkelig, og talløse var de gange hun ringede hjem at hun i toget, i Netto, på vej til og fra arbejde havde mødt een eller anden der mindede hende om Brad Pitt eller whoever...

I starten blev jeg da irriteret (det er nok den lette version) men tænkte : Jeg forelskede mig i hende fordi hun er som hun er, ikke fordi hun er som jeg ønsker en kæreste skal være...

Og hvis jeg fjerner det promiskøse, så fjerner jeg dybest set alt det jeg forelskede mig i... Det hjalp mig lidt at hun aldrig løj - hun ringede hjem og hvis jeg sagde - det er jeg ikke glad for, så forlod hun fyren, og kom hjem i stedet...

Og det er måske i virkeligheden det jeg tænker - hun levede (lever) sit liv med den seksualitet, helt uden begrænsninger, hun er glad for at leve på den måde, og da de fleste (når jeg læser på stickman, DTW, thaivisa m.fl.) jo mener at bargirls er i barene fordi de kan lide det, og lide dette arbejde - hvorfor så forlange at de stopper, og poste penge i stickmans investigation ???




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-03-2009 05:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

stickman er en forretning hvor det kun går ud på at tjene penge
at man så eller ikke lige fortæller sandheder betyder ikke så meget

barer der er penge i skidtet


...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.26 sekunder | 100,214,787 Unikke besøg | jQ Blog