Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
UDHÆNGSSKABET
Abekatten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 10:46

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 12.05.09
 Status: Offline

Dette burde absolut blive den mest benyttede tråd på denne webside.
Udhængsskabet er til dem der er blevet skuffet og snydt af andre danskere. Ganske vist noget der burde holdes internt mellem de to parter, men nu skal den have hele armen. Jeg har selv haft en del af disse oplevelser, og tror ikke, der er een fastboende der ikke har haft lignende oplevelse.
Skal vi hænge vedkommende op i OPHÆNGSSKABET, eller skal vi holde det som et internt anliggende ???
En mand et ord.
En kvinde, en ordbog.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 11:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

ok abekatten en svær opgave du stiller os på du har fuldstændig ret vi/jeg er blevet både skuffet og direkte bestjålne af andre landsmænd

om de så skal hænge vedkommende op i OPHÆNGSSKABET, eller skal vi holde det som et internt anliggende

kan jeg godt nok ikke svare dig på her og nu nogle gange har jeg lyst til det men er lidt bange for at det kun føre til mudder kastning

...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 11:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davser
Jeg syntes det burde være noget internt
.og som måske ikke risikerer at skræmme nye medlemmer væk
eller få dem til at droppe at melde sig ind,
¨Men på den anden side,så risiker vi at en avis Ekstra sprøjten, vil bruge det til,at igen skrive en masse lort om thailand.


bamsen

ja bare min lille mening

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 12:04

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Abekatten

Jeg har åbenbart taget fejl af din akademiske pli, men jeg er jo heller ikke i samme kategori som dig.

Hvis dit mål med dette skab er, at du vil fortælle om alle de idioter du har mødt på din vej, ja så tror jeg faktisk det bliver et helt SE og HØR.

Måske er det også det du er ude efter, så jeg og andre ikke har den mulighed for, at fortælle om enkelt tilfælde.

Din så professionelle galle er da en ting, som specielt jeg sætter pris på, men jeg mener ikke det er en person som dig værdig, at gøre et sådant tiltag.
ølkrus

EN KVINDE ET ORD

EN MAND EN HEL ORDBOG, PLUS DET EKSTRA LORT HAN LUKKER UD
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Abekatten
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 12:10

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 12.05.09
 Status: Offline

Du har misforstået det hele, manse. Min oprigtige mening er så absolut at holde sådanne uenigheder internt, det har intet, intet formål at udhænge andre.
Så mit Se og Hør må du undvære.
En mand et ord.
En kvinde, en ordbog.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 12:39

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Som sædvanligt, men omskoling er jo nok for sent kære ven. Måske kunne en jysk udtryksform gøre det hele nemmere for alle.

Hvis vi nu tager dit indlæg, som jeg jo nok har misforstået, så kunne det måske være sagt på jysk som her:

Jeg er got nok pissetræt af alle jeres påståede oplevelser. I gør sku da ikke en ski for at vi ander kan kom til ord… men det er vel ganske normal for jer højrøvede akademikere. Du din slapsvans hva er det du prøver at få gang i. Hva med et eksemplar af din påstand.

Du er sgu da bar så klog….. Du siger ham Manse skal bruge PB… Du som aka min røv, vil da ikke lære af dette, for du har jo som aka et eller andet, svar på det hele.

Ham den tosse Manse misforstår altider, for han har gå’t 2 år i hver klasse, men det er vel også okay, selv for ham katten abekatten.

Hold da helt kæft hvor jeg elsker Thailand., Det er mulighedernes land, hvor man selvom man er hjerneskadet ikke møder kvalificeret modstand fra folk, som man trods alt havde troet have den fornødne ballast til at give en som jeg modstand.

HEHE

KVINDER ET ORD

MÆND NOGLE VATNISSER; SÅ SELV EN ORDBOG VIL BLIVE FLOV

Jeg må jo nok sige, og det er helt ærligt, at dit sidste indlæg må stå for egen regning. Det viser jo nok mere om dig end jeg, for ingen vil lære af, at vi alle bruger PB'er fordi en tilfældig person mener, at dette skal holdes inden for hjemmets 4. vægge.

Du skuffer mig, men det kan jeg leve med......skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Abekatten
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 13:54

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 12.05.09
 Status: Offline

Hvis ikke mine egne indlæg skulle stå for egen regning, så hvis ellers. I stedet for al den udenomssnak, skulle du hellere svare på om det er ok at hænge andre ud på denne website i forbindelse med en personlig tvist, jeg synes det bestemt ikke.
En mand et ord.
En kvinde, en ordbog.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
elmer
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 14:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 146
Tilmeldt: 12.10.09
 Status: Offline

abekatten skrev:
Dette burde absolut blive den mest benyttede tråd på denne webside.
Udhængsskabet er til dem der er blevet skuffet og snydt af andre danskere. Ganske vist noget der burde holdes internt mellem de to parter, men nu skal den have hele armen. Jeg har selv haft en del af disse oplevelser, og tror ikke, der er een fastboende der ikke har haft lignende oplevelse.
Skal vi hænge vedkommende op i OPHÆNGSSKABET, eller skal vi holde det som et internt anliggende ???


det må være op til brugerne hvad de-han-hun vil skrive om,, modparten kan jo svare og skyde tilbage

hvis man mener man bliver hængt ud
www.thai-dk.dk/images/smiley/cool.gif
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 14:30

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

JA JA det mener jeg, for andre kan jo lære af dette.

Idioten som jeg har omtalt findes jo alle steder kære jurist, men det behøver jeg jo ikke fortælle en kapacitet som dig, for du har jo sikkert i dit tidligere virke været ude for de typer, men advokatløftet har jo sikkert forbudt dig, at fremstille idioter som idioter. Jeg kan da se, at du nu tager revanche des angående, men det røre ikke en kapacitet som jeg. Medens du sad med i retten og forsvarede den ene eller anden ligegyldige person, var Manse ude i verden, for at forsvare de svage.

Du har desværre glemt det, vi andre kalder humor, bare synd for dig abekatten, men i bund og grund er det vel egentlig mere synd for os andre.

Selvfølgelig skal idioter som du og jeg og andre hænges ud som hængerøve, hvis det er det der skal til, for at andre måske kan lære af de hårde typer som os (mig). Vi er jo nogle, der har nosser til at sige det offentligt, uden at bruge PB til at forklare folk, at de bare er hjernedøde og andet, fordi de ikke har samme mening om en given situation som en selv. Det behøver jeg selvfølgelig ikke at fortælle dig, for du gør aldrig noget forkert!!!!!!

Jeg har aldrig været bange for at tage en offentlig konfrontation om noget som helst. Vil heller ikke være det fremover, når det som i mit eksempel er udmundet i plat. En person som er total hjernedød, og ikke kender sin besøgstid, når folk virkelig gør et stykke arbejde for, at han og hans før tilkomne skulle have en fantastisk oplevelse. Du skal da lige vide, at jeg ikke bad om min hjælp, men det er jo nok fundet vej til lystavlen.

Jeg vil da nok tro, at du sikkert aldrig kommer ud for de samme skuffelser, men som sædvanlig tager jeg jo nok fejl igen om abekattens formåen.

Mænd er vatpikke…

Som kvinderne elsker….
godaggodaggodag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 14:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

Ja nu har jeg så besluttet at give et bidrag til debatten, og som ny vil jeg da lige fortælle,
at jeg har boet 15 år i Thailand og de sidste 10 år som fastboende.

Jeg mener at have lidt baggrund for at vælge og fravælge forskellige mennesker her i Thailand.

Da jeg bestemte at bosætte mig fast, var det helt indlysende, at jeg ikke ville omgåes nogle
faranger, heller ikke danske.

Jeg har så kun fulgt meget lidt med i debatterne da jeg fravalgte PC til for ca. 3 år siden,
elers har det været et enkelt besøg på en netcafe, hvor jeg har fulgt de forskellige særlig dansk thai sider.

Og jeg vil mene at mit valg for 10 år siden ser ud til, at være det helt rigtige.

Jeg forages i den grad af indlæget, hvor en person ved navn udråbes til, nærmest kriminel, og på rigtig thaivis
trues manden nu til at forlade Thailand.

Jeg har fornylig været vide til samme slags uenighed mellem 2 thaier, hvilket resultat var et nedbrændt hus med
2 voksne og 2 børn, som heldigvis overlevede.

At du manse mener at du har fået et nyt fædreland er i mine øjne så plat, at det skriger til himelen og særligt,
hvis det også bevirker, at det dårligste i thaierne så som deres had, hvis de ikke lige har fået ret, at et veloplyst vesterlænding vil synke så dybt forstår jeg ikke.

Jeg husker nogle tilfælde gennem tiderne, hvor danskere har været ude for nogle ulykker, som gennembanket og anden hvor det blev kaldt en MC ulykke o.s.v.

Hvis disse dansk thai hjemmesider skal vise, hvor lavt vi som danskere kan synke, bare fordi vi bor i Thailand er uhyggeligt.


Tænk hvis denne Søren var udsat for en MC ulykke idag, ja hvad skal vi så tro når du også vil udelukke ham her på siden ved at betale det dobbelte af hvad han betaler.

Jeg må sige at det ser ud for mig som om du har taget alt det dårlige til dig her i Thailand.

Og lige et sidste skud fra hoften, jeg mener du selv er skyld i, at have tabt ansigt som du kalder det, ved ikke at have mere tjek på, hvad der sker, og jeg ser det som endnu et forsøg på at fortælle hvor god du selv er, og hvor meget du kan få de høje herrer i Thailand til at gøre for dig.

En sag har 2 sider og inden vi har hørt den anden vil jeg mene som jeg skriver her.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 14:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Meget intressant tråd syntes jeg!!

Men jeg deler ikke abekattens synspunkt om at udlevere hinanden, du har mange gange alle vegne abekat, fortalt at du er gammel advokat ikk??

Så hvordan stiller Thai-DK sig i tilfældet injurier???

Der er altid 2 sider af en sag, og hvem ved hvad der er sandt??

Vi kan et eller andet sted ikke tillade os at udlevere andre mennesker, uanset hvad som ligger til baggrund for din, min eller andres for dens sags skyld vrede, er det ikke fair at i et offentlig forum at tale dårligt om andre.

Nej, jeg er ikke blåøjet(jo, det er jeg faktisk :-O), men jeg er utrolig stærk fortaler af ytringsfrihed, og retfærdighed. Men diskussioner skal holdes inden for normale 'ordentlige' rammer. En frontal meningsudveksling er for mig, væsentlig bedre end en kommentar på internettet, som du ikke kan forsvare vel??

Et ord dør ud, men en meningsudveksling på Internettet, lever for evigt, har du tænkt på det ???
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
elmer
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 15:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 146
Tilmeldt: 12.10.09
 Status: Offline

dkth skrev citat
En sag har 2 sider og inden vi har hørt den anden vil jeg mene som jeg skriver her.


du har ret vi må se hvad søren har at siger om sagen
www.thai-dk.dk/images/smiley/cool.gif
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 15:15

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Dkth

Jeg ved ikke hvem du er, og jeg er for så vidt også ligeglad, men din prøven på fremlæggelse af en situation og handling som du overhovedet ikke kender til, er mig meget imod. Jeg tror faktisk med den indstilling, at alle kan være tilfredse med, at du først nu har fået kendskab til de nye tiltag, som en computer har givet dig.

Du skal da lige vide, at jeg ikke bad om hjælp. Du skal da lige vide, at jeg har brugt mange måneder på at gøre denne mand lykkelig med hensyn til arrangementet. Du skal da lige vide, at denne mand satte mig i gang med det store arbejde med mail for mere end en måned side, for derefter at lade hånt om dette. Du skal vide, at jeg brugte mere end 100 timer for at få alt gratis til denne person, ud over gratis hotel ophold, afhentning i deres by 400 km. fra her. Jeg har afholdt utallige møde på vegne af denne person. Du skal da lige vide at vedkommende har telefon. Du skal da lige vide at vedkommende har computer, så vedkommende kunne jo bare have aflyst det hele i tide, og ikke som tilfældet var, sende mig en mail for 14 dage side sigende.

Kære ven.

Vi glæder os meget til vores bryllup, og siger dig mange tak for din uvurderlige hjælp. O.s.v.

Nu kommer du her og prøver at påberåbe dig det rigtige svar, samt den rigtige måde at tackle en sådan situation på. Hvor herre bevares siger jeg bare.

Du skulle skamme dig, og lad nu for guds skyld være med den naive fremgangsmåde, for jeg tror da efter så mange år i Thailand, at du er mere end de 20 år. Du skal da ikke tro at fordi du tilfældigvis har været her et antal år, at du har opfundet de vise sten. Du ved jo ikke engang hvor længe jeg har været her, så lad for guds skyld være med, at påberåbe dig specielle evner, fordi du har været her en tid.

Jeg har skam ikke truet denne person. Jeg har bare forklaret at der er flere der gerne vil have en forklaring på hans handlemåde.

TYPISK DANSK… LAD VÆRE MED AT REAGERE, FOR SÅ GÅR DET NOK I GLEMMEBOGEN.

Han skulle have haft nosser til at kontakte undertegnede og sige. Er desværre nødt til at aflyse af denne og denne grund, håber ikke det skaber nogen problemer. Så havde alle jo været glade

Nej busken er det våben der blev brugt, og jeg står så med håret i postkassen. Jeg er ikke rigtig klar over, hvor du vil hen med dine postulater. Jeg har dig mistænkt for at være den person.

Jeg gider ikke skrive mere om denne episode. Jeg har prøvet ved selvsyn at få kontakt med manden, men det er åbenbart et stort hul han er havnet i. Hvad systemet og andre involveret gør, kan du da ikke klandre mig for.

Det er vel som at spise og drikke på restaurant, løbe fra regningen og lade den underbetalte tjener blive trukket i hyre, fordi jeg ikke tør vise mig dagen efter og sige undskyld og betale.

Elmer det er vi mange der venter på, både som PB , her og måske per telefon, men det kræver jo noget fra Sørenved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 16:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

Nu er det jo dig manse der har sat dine private problemer til debat,
så du har kun dig selv at takke for svarene.

Og når du skriver noget som dette kan du vel ikke forvente ros fra alle sider.

Jeg tror faktisk ikke at denne person ved, hvad han er skyld i,
men det vil han meget snart finde ud af, når vi arrivere snart.

Måden du her reagere på er så lavt, at du ikke kan få ros for andet end
det primitive forslag.

Nu kunne du jo forsøge at sagsøge manden, hvis han har snydt og svindlet dig
for jeg går ud fra du ved det også er muligt i Thailand.

Og lad være med at give mig skylden for hvordan sagen er fremlagt da det er dig
selv der har skrevet indlæget, jeg reagerer bare på den fordi de skjulte trusler ikke er
vesterlændinge værdig. At du så mener noget andet er din sag.

Og hvor i mit indlæg ser du noget om jeg mener at have fundet de vise sten?

Og lad nu være med, at trække i land med dine trusler, for det var kun på grund af dem jeg reagerede.

Skrev du ikke


Jeg tror faktisk ikke at denne person ved, hvad han er skyld i, men det vil han meget snart finde ud af, når vi arrivere snart?

Og at manden skulle ud af dit nye hjemland?


Men hvis man ikke vil have debat på en debatside, ja så skulle du nok ikke have skrevet indlæget,
men du forventede måske alle var af samme mening som dig?

Og dette postulat er jo helt ude i skoven


Nu kommer du her og prøver at påberåbe dig det rigtige svar, samt den rigtige måde at tackle en sådan situation på.
Hvor herre bevares siger jeg bare.



Hvor i alverden har du læst det i mit indlæg, at jeg vil fortælle dig hvordan du skal klare dine private problemer,
nej det er dine offentlige trusler jeg anfægter som meget dårlig opførsel.

Og hvad typisk dansk der er ved at opføre sig ordentlig?


Og denne pasus i dit indlæg viser vel bare, at hvor smålig en tankegang du har, hvis ikke man er enig med dig.


Jeg ved ikke hvem du er, og jeg er for så vidt også ligeglad, men din prøven på fremlæggelse af en situation og handling som du overhovedet ikke kender til, er mig meget imod. Jeg tror faktisk med den indstilling, at alle kan være tilfredse med, at du først nu har fået kendskab til de nye tiltag, som en computer har givet dig.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Abekatten
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 21:51

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 12.05.09
 Status: Offline

Manse,hold dog op med disse fortsatte personangreb, på alle og enhver, især Søren.
Hvis du tror at Søren vil debatere noget så privat som dette , på en offentlig webside, er du for naiv.
En mand et ord.
En kvinde, en ordbog.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Big-Viking
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2010 09:46

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 20.12.09
 Status: Offline

Uden at have læst det hele i tråden. Jeg selv kunne aldrig drømme om at svine eller på anden måde nedværdige nogen i et åbent Forum. Jeg ville gøre det på min måde og gøre det internt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.29 sekunder | 100,326,848 Unikke besøg | jQ Blog