Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Jeg er bare ked af det....
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2010 10:25

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej alle

Jeg er bare så ked af det. Du kære Bamsen kender den gamle Manse, han vil altid prøve at gøre det så godt for andre og nu er han godt nok blevet meget skuffet.

Alle ved jo her på siden, at jeg og min vidunderlige kone blev gift i dette vand for et par år siden. En meget stor begivenhed med TV fra hele verden, ja selv i Tyrkiet så de Manse blive gift sammen med disse vidunderlige hajer og alt andet. Jeg sagde ikke hejre om min kone hehe, men hajer som svømmede lystigt omkring os, mens kommunaldirektøren ville have min underskrift på en speciel plade, som efterfølgende blev overdraget min vidunderlige kone og jeg af guvernøren for provinsen. Vi fik også et ophold på 3 dage med 2 overnatninger af provinsen, samt en hulens masse gavekort til byens restauranter, så der var da ikke et øje tørt da festen var færdig efter 5 dage.

Som Bamsen vil sige. Hehe Manse og så var det hele gratis, så er det jo dobbelt så godt hehe. Bamsen undskyld jeg mener det ikke som skrevet. Du kender mig, og du ved at mit hjem er åben hver gang du får de lyster, og jeg håber at du på din vej nordpå inden så længe får tid til en dag eller måske 2, for du kender jo Manse, måske følger han dig på vej på din videre færd til det nordlige Thailand.

Kære Bamsen min dejlige skønne kone siger hun har balar (tror nok det staves som så) til dig når du kommer hehe. Du er jo Isan mand hehe….

Nå det var egentligt ikke mit oplæg til debat, men dog hyggeligt at mindes.

Nej mine kære venner her på siden. Jeg er jo en naiv intellektuel tror jeg da, tangerende det fedende, en vidunderlig slank hustru som, tror jeg, elsker mig overalt på jorden. Hun har da taget mit efternavn og mit bankkort, så hun er da forelsket ikke.

En datter som jeg har overtaget fra en anden thailænder, men gud hvor jeg elsker hende, Denne sky pige er nu blevet en selvstændig pige med sine meningers mod i Thailand, hvorfor hun er gået til nr. 1. i klassen. Jeg er bare stolt.

Når nu alt dette er sagt om hverdagen, ja så er jeg jo også den type, der vil, at alle andre skal have de samme muligheder, så en her på siden kontaktede mig, for at høre nærmere om mit bryllup denne Valentines dag for 2.år siden. Jeg forklarede denne mand Søren fra Rayong Info, at hvis han havde lyst til det samme, ja så var Manse manden der var villig til at hjælpe ham.

Alt blev diskuteret, så jeg sagde, hvis du har lyst, vil ja da gerne bruge de næste måneders tider til at hjælpe en landsmand med et sådant tiltag til noget specielt.

Søren og jeg skrev flere mails til hinanden om alt muligt, og for at gøre en lang historie kort, Jeg har brugt flere måneder på dette arrangement sammen med vores bys borgmester og andre med magten.

Disse mennesker har virkelig brugt tid og ressourcer på, at dette skulle være specielt for ham Søren fra Rayong Info. Dette menneske har nu gennem en tilfældig Thailænder i dag forklaret min dejlige kone, at han desværre springer fra nu 3 uger før dette bryllup, som jeg har brugt flere måneder sammen med byen på at arrangere for denne specielle ven.

Han har ikke engang n….. til selv at ringe, selvom om alle ved han lige er kommet tilbage fra Danmark til Rayong.

For at gøre en lang historie så kort som muligt. Jeg er sgu flov over at være dansk lige nu, for jeg har vendt vrangen ud på mig selv, for at gøre noget specielt for en af mine landsmænd, så han og konen ville kunne få alle papirerne på deres ægteskab uden lange ventetider hos diverse myndigheder, Jeg kunne oversætte Sørens papirer, så han kunne få alt dette med det officielle ægteskab på plads. Han kunne blive glad, konen kunne blive glad, og jeg kunne blive glad fordi jeg havde hjulpet en landsmand.

Sådan skulle det ikke være. Jeg har tabt ansigt. Hvad jeg har brugt 5. år på at opbygge over for diverse mennesker som borgmester, kommunaldirektør og andet godtfolk er nu mistet.

DET PISSER MIG AF, FOR EN STUD SOM SØREN, RAYONG INFO, HAR IKKE NOSSER TIL AT TAGE TELEFONEN OG AFLYSE FØREND DET ER FOR SENT FOR ALLE.

Jeg er sgu ved at blive for meget Thailandsk, men med det nordiske temperament, så vi er nu en delegation fra byen på vej til denne mand, for at få at vide hvorfor han har sat så mange i arbejde uden rygrad for, at oplyse om ændringer i hans planer.

Er dette et typisk dansk fænomen. Jeg spørger bare, for jeg er sgu nu blevet skuffet så mange gange,.

Fra nu af vil Manse leve livet uden tanke for his fellow country men.

Jeg troede aldrig jeg vil komme så langt ud, så pensionisten jeg misunder dig din jævle hverdag med dejlige oplevelser ud i det absurde, som ham den muskuløse hjælpsomme tysker, der har den frækhed at bruge din gæstfrihed til undertøj og andet hehe.

GUD hvor jeg elsker mit nye land Thailand og deres folk.

Danskerne er da bare nogen vatpi….. Ikke dig kære Bamsen hehhe og alle i andre her, men bare i alt almindelighed.

Jeg er lige nu skide sur, og jeg vil fortsætte historien, når jeg har fået personligt kontakt med dette menneske SØREN, RAYONG INFO, i morgen.

Jeg har ikke skrevet dette for at få medynk. Kun fordi andre ikke skal komme i samme situation. Kære pensionisten. Jeg kommer snart forbi, fordi jeg savner en landsmands skulder at græde ud ved., at du så ligger på strande (huset) er jo ikke noget negativt.

Når jeg er færdig med ham Søren, så kan Big Viking jo overtage ham som leftover, og vi andre er blevet en charletant mindre.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2010 10:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

godag den er svær meget svær forstår godt hvis du er pissesur også rasende men mon ikke han har en god forklaring godag
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2010 10:40

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Lad nu være med at sætte spørgsmålstegn ved min intelligens. Det mindste denne Søren kunne have gjort var da at ringe.

HAN ER SGU DA EN VATNISSE. JEG TROEDE HAN HAVDE NOSSER. MÅSKE KATOY :::::::

Jeg er bare sur over så meget arbejde uden forklaring, og når du så kommer med et postulat, at han måske har en god forklaring, så bliver jeg sgu også sur, for så kunne han have taget telefonen og ringet…. UNDSKYLD MIG:….

Glem det, vi er en busfuld af undrende mennesker på vej til at se denne Søren, måske give han middag på den lokale til alle os, mens han forklare hans manglende opbakning til alle os undrende mennesker.

Hvis ikke, ja så tror jeg denne Søren har et problem
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Big-Viking
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2010 10:56

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 20.12.09
 Status: Offline

Hvorfor mig Manse.???ved ikke Måske en tudekiks var på sin plads.. Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2010 11:10

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kæreven
Det var faktisk ment sødt. Ja jeg er ikke altid lige heldig...
godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Anonym
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2010 11:41

Bruger

Antal indlæg: 191
Tilmeldt: 01.08.09
 Status: Offline

Kære Manse!

Jeg forstår din frustration og ikke din landsmand.
Det er f..... nederen, når man på den måde bliver "brugt" af andre.

Man sætter ting i gang, bruger sit netværk og glæder sig til, at en
landsmand og mange andre mennesker får en oplevelse for livet.

Så ligner det sgu ikke noget, at ham Rayong klovnen ikke værdsætter din indsats og informerer om situationen i tide.
Men bare stikker halen mellem benene.

Nu, står du der med tabt ansigt og tænker......aldrig mere.
Synd for dig og andre, som måske i fremtiden også kunne havet fået en fed oplevelse.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2010 12:28

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære DK

Jeg sætter enorm meget pris på dit indlæg. Jeg tror personligt ikke at Søren bliver så længe i Thailand. Personligt tror jeg han har opbrugt sin kvote.

Problemet er vel i bund og grund dette, Man misbruger ikke folk med forbindelser, og som har mulighed for at hjælpe en igennem en proces, som vil tage en anden flere år om at opnå-

Mit problem er egentlig ikke den stud SØREN, RAYONG INFO, men det, at mit netværk nu er ødelagt. Jeg er ikke klar over om der er nogen, der er klar over, hvad jeg har været igennem for at opnå dette netværks godkendelse. Det skulle på grund af min alder havde været det sidste. Det bliver det så, men det får mig også til at konstatere, at en idiot som ham Søren, nu har ødelagt min sidste chance her i livet, for noget sådant.

Jeg tror faktisk ikke at denne person ved, hvad han er skyld i, men det vil han meget snart finde ud af, når vi arrivere snart.

Jeg tror engang imellem, at folk ikke har den fornødne viden, nej man skal vel kalde det intelligense til at vide, at med deres ligegyldighed, tilføjer de andre så meget skade, at de mange gange kan udmunde i noget drastisk. Jeg vil ikke her sige, hvad de mennesker her i bussen vil gøre--thailandske.., men det bliver jo sjovt at finde ud af. Jeg ved hvad jeg vil gøre når jeg finder ham Søren.

Jeg er bare godt gal over at have mistet 5 år af mit liv, for en stodder der ikke har nosser nok til at ringe eller skrive ud over, at alt bare er så dejligt og rosenrødt, så jeg bare skal gøre alt muligt for at hjælpe.

4 dage efter pisser han dig op og ned af ryggen, for at få andre til at ringe og sige det hele er aflyst. Den mand skal da ud af mit nye land Thailand.

Jeg er bare ked af, at hans pige eller hvad han kalder det, skal bruges som budbringer.

Hun har det bare så dårligt.......
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2010 12:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Hej Manse.

Uha, du og jeg følges lidt ad med grimme oplevelser. kedked

Og jeg skriver ikke dette for at stjæle din tråd vel??

Hvor jeg dog kender den følelse du sidder med nu alt for godt, at give sig så meget og blive så svigtet er for meget af det gode.

Ud fra et godt hjerte uanset hvordan man er som person i hverdagen, prøver man af hele sit hjerte at hjælpe en anden person, og de frygtede Thailandske forfærdelige tabe ansigt situationer, eksistere ikke i ens tanker??

At du så efter alt det arbejde du har udført, ganske gratis formoder jeg.

Her medregnes ikke en kølig, som jeg betragter som en legal bestikkelse :-O griner

Får smidt sådan en bombe i hovedet er bestemt ikke rart, og jeg håber virkelig hvis der er nogen retfærdighed til, at denne herre, får lov til at opleve begrebet nemesis!!

Hvor er det umenneskeligt, her tænker jeg på hvordan du uden tøven tilbyder at hjælpe folk, som du gjorde med mig. Og din hjælp var ubetalelig for en kegle som mig, sidespring, men tusind tak Thumb

Hvordan kan en person så, når vedkommende lynhurtigt opdager at denne person, som i dette tilfælde er dig, besidder en videnskab og ekspertise i det som spørgsmålet/ønsket handler om, undlade IKKE at skynde sig at fortælle hvis der er ændringer eller som her aflysninger. Han er jo ganske udmærket klar over hvilken stor hjælp du er, og at du er nødt til at trække i nogle tråde for at kunne hjælpe ham.

Jeg håber han kommer til at føle sig så ydmyget, hvis i konfronterer ham med virkeligheden ??

Jeg føler med dig manse, og får du lyst, er du selvfølgelig altid velkommen i min fiskerhytte til enhver tid hej

Min egen oplevelse i dag som jeg vælger at fortælle dig, er måske ikke så person rettet. Men alligevel en svinestreg??

Jeg var for nogle dage siden, udstationeret som skribent af en verdenskendt webside. Jeg kan desværre ikke oplyse dig navnet på den, da jeg så vil være nødt til at slå dig ihjel, og det er noget sjusk syntes jegmusicmusic

Min opgave bragte mig ud i vildmarken, og den store barske natur ventede på mit offer.

Således i jobbet som jeg er vældigt glad for((12(( ankom jeg til en Nationalpark i Thailand, her havde jeg fået til opgave at overnatte blandt vilde og ekstremt giftige dyr. Med den internationale krise der ruller rundt om kloden, der som en bold uden hinder, fortsætter sin tur, og rammer i flæng på sin vej, følte jeg ikke jeg kunne sige nej til opgaven.

Så jeg betalte selv for mit ophold og kost (kølige), og gør man det i en længere periode, er man nødt til at finde nogle flere penge!!

Og jeg må erkende, at jeg i nattens mulm og mørke var nødsaget til at finde en ATM griner

Her starter mine problemer så, jeg hævede 15.000 lokale Bht, og tog ud i vildnisset.....

Og hvad nu tænker i?? han har jo fortalt om turen, så hvad har han gang i??

Jo, her en uge efter min hjemkomst, har nogle rigtig søde og rare mennesker, været så venlige
at hæve ekstra 2 x 15.000 Bht i samme automat som jeg anvendte AngryrasendeAngryAngryrasenderasenderasende

Sur røv, har 5000 Bht i lommen, kortet er spærret og kontoen er lukketsarcasmsarcasm

Nu, når i har banket hovedet op i røven på den nar og er på vej hjem, ville jeg anse det for en bjørne tjeneste. hvis i kørte over Khao Sok. Giv de her røvhuller en tur de aldrig glemmer AngryAngry
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2010 13:31

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære ven pensionisten

Problemet er egentlig ikke min arbejdskraft, men alene det, at jeg har brugt så meget energi på, at justificere, hvorfor den idiot skulle være speciel, så han kunne komme hurtigt gennem systemet.

Det enste der er sket er, at jeg er kommet hurtigt gennem systemet nu, og jeg kommer jo nokm aldrig tilbage med samme kraft fordi en idiot og landsmand ikke kunne bruge en telefon fordi han måske havde mistet hørelsen, eller fordi han måake havde brækket begge arme, så han ikke kunne sende en mail.

Mit håb er da bare, efter jeg har fundet ud af, at huset er i denne sølle piges navn, at hun ser hans værdier og smider ham ad helvede til. Hvis hun ikke gør, så er der jo nok andre der vil bruge mange resourcer på at finden en løsning, så han kan nå flyveren til København.

Hov hov Manse. Det ligner sgu ikke mig, men jeg har nok lige nu mistet overblikket fordi mit ønske for en sådan landsmand er en lille ø. Hvad denne lille ø vil give af oplevelser er jo ligegyldigt.

Tænk hvis denne min landsmand, som jeg nu har brugt 3. måneder af mit liv på, havde ringet da han vidste hvilken vej det bar, så havde jeg ikke mistet mit fjæs over for etaten. Han havde måske været lykkelig. Hvad er der nu sket. Min familie er ved at gå af lave, for jeg er pisse sur på denne stodder.

Jeg skændes med konen fordi hun ikke konfrontere hans budbringere med fakta. Hun siger bare she do not answer, ja sådan kunne jeg blive ved.

Det jeg gerne vil frem til. Rend mig et vis sted alle sammen, for min hjælp til mine medmennesker var næsten ved at koste mig mit ægteskab, så det vil jeg aldrig gøre igen.

Jeg har kun et mål mere inden jeg vil falde til ro, og det er, at finde den original der har misbrugt mig på det groveste. Resten bliver nok anderledes hehe.

Kære Pensionisten. Jeg kommer snart, men jeg er lige nu på vej til Rayong, men måske kan jeg sejle derfra, når jeg og andre er færdige med vores meget lille opgave.Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2010 18:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline


Allerførst vil jeg sige til dig, Manse, at jeg beundrer dig for at have bibeholdt din idealisme og troen på det bedste i folk. Og det på trods af at du ikke ligefrem er et kid mere. :)Ligeledes på trods af at du igennem dit liv velsagtens har oplevet noget tilsvarende før.
Utak er nogle gange verdens løn, desværre.

Nogle af os bliver kynikere, og det tilmed i en ung alder. Og spørgsmålet er så, hvilket er bedst, hvilket tjener os bedst?
Dybest set kan jeg bedst lide din tilgang til tilværelsen, og så må man bare tage de hug OG glæder der bliver følgen heraf.

Jeg forstår godt din frustration over at du jo dybest set har mistet dit "etablerede ansigt" i dit lokalsamfund. Det er ikke noget man opnår lige med det vuns, ej heller generhverver.

Jeg ved godt at vi kun hører denne beretning fra en side. Men stadig synes det mig klart, at bemeldte person har svigtet din tillid og set stort på de omfattende tiltag du har sat i værk for hans skyld. Samtidig har han vel derudover også brændt sin tilkommende af?

Sådan er danskere generelt absolut ikke efter min erfaring. Der er dog eksemplarer af besøgende der kommer til at lide af syndromet: "farang-long-time-dingdong" der bliver så meget fucked up i Thailand, at de tror at "everything goes".

Behold dit åbne sind og din positive tilgang til tilværelsen men lad være med at investere for meget i personer du ikke kender indgående og som har vist sig som venner.
Bekendte kommer og går, familien består.

Øhh, det er i hvertfald min filosofi :)

mvh
rinpoche


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dardi
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2010 20:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Hej pensionist.
Jeg er nysgerrig omkring .. hvordan kunne de misbruge ATM og få franarret dig penge... var maskinet kompromiteret .. eller... skriv venligst .. og tak for din dagbog...

Hilsen dardi
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 00:31

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej Rin

Tak for dine pæne ord. Ja du har ret i, at man nok skal holde nælderne væk fra disse såkaldte pludselige opståede venner.

Jeg tror også det bliver sådan i fremtiden og alligevel. Jeg er nok lidt naiv i så henseende. Jeg tror det bedste i alle indtil det modsatte er bevist og det kan engang imellem tømme ens konto på sjælen.

Nu denne her oplevelse… Det er egentlig ikke, at idioten aflyser det bryllup, men alene det, at han gør det så sent. Han havde selv bedt mig om for ikke så længe siden, at fortsætte mine bestræbelser på, at gøre dagen så positiv som muligt for ham og hans tilkomne.

Jeg er sikker på at idioten for længe siden har vidst, at det hele ikke blev til noget, så kunne han jo have skrevet en mail eller ringet, så havde vi været lige gode venner. Det er faktisk ikke bare hr. og fru Jensen der er involveret i denne sag. Det er vel også derfor, de nu alle trækker i deres tråde for at finde den mand, for at få en forklaring (jeg vil nærmere kalde det en undskyldning).

Jeg var i går i Rayong for at finde denne idiot, om ikke andet så for at redde ham fra disse gribbe. Måske var jeg bare uheldig, for jeg fandt ham ikke.

Byen med borgmesteren i spidsen er egentlig også ligeglade lige nu, for som de siger. Han skal jo ud af landet inden Vallentines, hvis det hans budbringer har fortalt er rigtigt.

Så skal han jo igennem tourist police i lufthavnen………

Jeg er ikke bare skuffet. Jeg er dybt berørt af denne hændelse, men livet på Sawangård fortsætter jo, og jeg har en dejlig familie, så den vil jeg pleje 100% i fremtiden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2010 00:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Dardi.

Banken kunne/ville ikke fortælle hvad problemet var, men jeg har en mistanke om at automaten var kompromitteret. For de har lovet mig alle pengene tilbage, dog ikke her og nu, men når deres undersøgelser var færdige var svaret jeg fik.

Men det er da sur røv, at blive pelset så groft en uge inden jeg skal betale leje af min bungalow rasenderasende

En ven af mig siger at jeg skal tage det roligt, penge er en død ting!!

Jeg har lige fundet ud af at jeg er en smule pervers, for jeg kan godt lide døde ting godag
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2010 00:05

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej med jer..

Nu er morgenen så småt ved at være startet. Hvorfor de mørke skyer nu er forsvundet fra himmelen. Jeg vil gerne her som afslutning have lov til at sige tak alle jer der enten har sendt mig PB eller e.mail de har virkelig varmet.

Jeg var et kort øjeblik i går, efter de angreb fra et par personer, lige ved at tro, at det var mig der var ved at blive tosset, men jeg har nu fundet ud af, at jeg ikke har ramt helt ved siden af.

Personen Søren….. vil ikke mere blive debatteret offentligt, for jeg vil fortsætte denne debat med personen selv, når han vender tilbage til sit hus.

Kan i alle have en god dag herude og jer derhjemme en god morgen når det om 7 timer bliver det.
Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2010 06:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

Ja tak, men skaden er sket, så du burde have tænkt dig om inden du startede er personlig jagt på en af dig selvalgte venner.


Og jeg takker også for alle 250 pb og mailGrin, der beviser at jeg har lidt ret i min påstand om private trusler, overfald ikke hører hjemme på en debatside.

Og lad mig sige, at dit ægteskab må være lidt vakkelvorn, når et problem som dette næsten vælter læsset.

Men prøv nu at bevise hvor stort et menneske du er og indrøm dine fejltagelser.




Og prøv nu om ikke du kunne bruge dit krudt til andet end de personlige angreb så snart du bliver modsagt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2010 07:55

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hvilken skade hehehe hvis du har fået 250 PB john, ja så har du da mobiliseret hele din hær.

Hvorfor skal mit dejlige og lykkelige ægteskab nu pludselig gøres til genstand for noget sådant. Har du problemer i dit, siden dette skal gøres til et goal i din tilsvining af min person. Jeg troede du havde så meget intelligens, at du kunne skelne.

Du er da bare for simpel i mine øjne, bruge min kone som et påskud for at nå mig. Hvis nu at din intelligens er i en sådan forfatning, at du har mulighed for at give

Hvis du mener det er en fejltagelse at gøre andre opmærksomme på en charletan, som har misbrugt så mange mennesker på det groveste, så fred være dog med dette.

Jeg har endnu ikke mødt nogen der har modsagt mig. Jeg har kun mødt nogen der mener, at det jeg gør med at udstille andre ikke høre hjemme på et eller andet.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2010 08:05

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hvilken skade hehehe hvis du har fået 250 PB John, ja så har du da mobiliseret hele din hær.

Hvorfor skal mit dejlige og lykkelige ægteskab nu pludselig gøres til genstand for noget sådant. Har du problemer i dit, siden dette skal gøres til et goal i din tilsvining af min person. Jeg troede du havde så meget intelligens, at du kunne skelne.

Du er da bare for simpel i mine øjne, bruge min kone som et påskud for at nå mig.

Hvis du mener det er en fejltagelse at gøre andre opmærksomme på en charlatan, som har misbrugt så mange mennesker på det groveste, så fred være dog med dette.

Jeg har endnu ikke mødt nogen der har modsagt mig. Jeg har kun mødt nogen der mener, at det jeg gør med at udstille andre ikke høre hjemme på et eller andet.

Nej hehe.

Jeg vil nu som mange andre tumper sidde på den lokale, ja allerhelst med en dansk tuborg, så kan vi jo klare verdenssituationen.

Jeg græmmes sgu…..

Jeg har lige oversat dit indlæg for min elskede kone hehe. Hun er jo Thailænder, så hun er jo bare ligefrem med sine udtalelser, så jeg vil undlade at forklare hvad hun har sagt hehehe. Jeg hygger endnu…… Og du kan være sikker på jeg skal ikke skilles i dag hehehe.

Tag dog dig sammen og få dig et liv....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2010 10:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

Jeg tror du lider af forfølgelsesvanvid eller noget lignende, hvad og hvorfor aner jeg ikke.

At jeg først ikke hedder John og kun skrev om dit ægteskab fordi du selv hev det frem, at manden nærmest ødelagde dit ægteskab fordi du nu var skide sur.

Og hvis ikke du ved hvad en smiley betyder, kan jeg da sige, at det var for at lave lidt grin med alle disse pb og mail vi får.

Men det ser heller ikke ud til, at være humor du behersker.

Men nu er jeg jo lidt i tvivl om, hvem du skriver til, for er det til ham der hedder John er jeg udenfor.

Og glem nu ikke, at det det handlede om i mit første indlæg, var dine forblommenede trusler om
manden skulle jages ud af Thailand og du så sandelig havde forbindelserne i orden til at skade ham.

Hvis nogen virkelig vil skade nogen her i Thailand, så behøver man da ikke skrive på en debat, men bare betale hvad det koster, hvis man ikke selv vil udføre arbejdet.

Og det ville jo ikke være første gang en farang fik en omgang eller faldt ud fra altanen,

derfor min forargelse over dit indlæg.

Hvis det du skriver skulle være sandt, hvad jeg betvivler ja så forstår jeg da du er pisse sur, men det berettiger dig ikke til at falde endnu dybere end den person du bebrejder.

Men lad os sige du beviser hvor dårligt faranger opfører sig i Thailand når de ikke får ret eller ders vilje.

Men jeg tro ikke der skal tærskes langhalm på sagen da du jo ikke forstår, hvad jeg mener er direkte usympatisk.

Og jeg skal nok lade være med smiley da det jo ikke forstås.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2010 10:56

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jeg hedder heller ikke Manse, så jeg ved ikke, hvor du egentlig er på vej hen, men jeg kan da forstå, det ved du åbenbart heller ikke. Du betvivler min ærlighed, hvor har du dog den viden fra.

Der er da noget du har mistet her i livet...

Du er grov og mine øjne bare et individ, som prøver at ophidse til videre diskutering på dine præmisser.

Jeg er flov over, at jeg har svaret dig. Håber du en dag kommer forbi igen, for så vil jeg da som sidst give en øl på min regning.....

Jeg kan forstå med dit postulat omhandlende forfølgelsesvanvid, at du jo ikke engang ved ordets betydning. Du er da bare for meget John, olfert eller hvad pokker du prøver at hedde.

Det kræver vel et eller andet af en person, at komme med beskyldninger som dem du fremsætter. Min familie, min intelligensen (der har du jo ikke problemer, for du har jo bevist du har den???).

Jeg vil sige som min gamle ven SUK. Kom du bare forbi. Jeg vil beværte dig, så du ikke glemmer det, og hvis du fornærmer min familie, ja så fornærmer du også mig, hvorfor noget vil ske, en ekstra Singha. Dette her er ment som en joke, for jeg har fundet ud af, at der er du jo tabt.

Du må da have et kedeligt liv et eller andet navn. Du tror du har de vise sten til løsning af alle verdens problemer, hehe siger jeg bare, og her bruger jeg ikke avartar.

Jeg skrev bare om et given og sand situation som du jo her direkte betvivler. Om du gør det for at jeg skal fremlægge alle mails tilsendt undertegnede, er jeg ikke rigtig klar over, men jeg kan da se, at du mangler et eller andet for at komme videre i din tilsvining af mig og min familie.

Du har jo muligheden nu. Du er inviteret på besøg ganske gratis. Du kan have fri bil stillet til rådighed. Du kan tilsvine min kone som du ønsker, meget kort, og jeg vil knuse dig og sige, det var så det, og du kan tage videre på din oplysende tur , og over for os andre ud sige.

Jeg fik ret. Manse er en sjuft.......

Det der pisser mig af er, at du åbenbart prøver at kende til mit vidunderlige familieliv. Du kender mig nok til, at kalde mig fuld af løgn. Du kender mig nok til at forklare alle andre, at jeg ikke er rigtig i hovedet. Ja sådan kunne jge blive ved. Læs da hvad du selv skrive.

Du er velkommen til at sende mig en PB'er, så jeg kan oplyse dig om mit tlf.nummer.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2010 11:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1909
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

ville være rart hvis i kunne debatterer via pb

på forhånd takgodag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Hvorfor trækker vi ikke bare lod til Folketinget? Alt mellem himmel og jord 2 17-08-2019 17:22
Væk, han er bare HELT VÆK Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 16-03-2019 07:58
Fodbold, min bare r.. Nyheder på dansk 2 17-09-2017 06:48
Nogle mennesker burde bare være blevet i deres hjemland... Diverse 1 17-08-2017 01:47

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.29 sekunder | 100,309,727 Unikke besøg | jQ Blog