Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Forlader rotterne den synkende skude? Robert Kronberg puts Piro Consulting on hold.
Pleasantville
#81 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-12-2014 05:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
 Status: Offline

Q8 skrev:
Pleasantville skrev:
Så vidt jeg forstår det sætter han jo bare firmaet på stanby og tar på en tre måneders ferie til Dk. Det er der vel ikke noget i vejen med det er der vel også mange der gør for at tage herned😚

ifølge de oplysninger som Robert Kronberg har videregivet til avisen scandasia.com er firmaet kollapset grundet manglede kapitaltilførsel

citat fra scandasia.com:
This business partner informed him last week, that he was no longer able to keep financing the partnership, effectively causing the collaps of Piro Consulting.
http://scandasia....g-on-hold/

Men der er stadig kun søgt om en tre måneders visum til konen og andet blir nok svært for selv Robert at få hvis man ikke har midler i baglommen til garanti samt forsørgerpligt de næste 7 år. Hvilke jeg ikke formoder har har hvis der ikke er midler til at forsætte firmaet.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#82 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2014 01:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1875

Pleasantville skrev
Men der er stadig kun søgt om en tre måneders visum til konen og andet blir nok svært for selv Robert at få hvis man ikke har midler i baglommen til garanti samt forsørgerpligt de næste 7 år. Hvilke jeg ikke formoder har har hvis der ikke er midler til at forsætte firmaet.

det bliver ikke nemt for Robert at få opholdtillades til konen til DK, sønnen og ham selv selvfølgelig har fri adgang til landet og honning krukken

Det ender nok med Sveriges modellen

der er jo mange krav der skal opfyldes, de krav er ikke nemme at leve op til, når man har boet i udlandet i en lang årrække

Tilknytningskravet
https://www.nyida...gskrav.htm

Selvforsørgelse
https://www.nyida...rgelse.htm

Boligkravet
https://www.nyida...igkrav.htm

Økonomisk sikkerhedsstillelse
https://www.nyida...kerhed.htm
skipper
#83 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2014 15:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Om det ender med Sveriges modellen?
Tjaeh, hvorfor ikke, Sverige har gennem årene modtaget en del danske flygtninge, der på grund af DFs racistiske love ikke har kunnet bosætte sig i landet, fordi deres ægtefælle er af uønsket etnicitet/hudfarve.
Så velkommen til Robert og familien , her til det frie Sverige, hvor alle behandles som menneskerThumb
Anarki eller Kaos.
maichai
#84 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2014 16:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1365

Tjaeh, hvorfor ikke, Sverige har gennem årene modtaget en del danske flygtninge, der på grund af DFs racistiske love ikke har kunnet bosætte sig i landet, fordi deres ægtefælle er af uønsket etnicitet/hudfarve.
Så velkommen til Robert og familien , her til det frie Sverige, hvor alle behandles som mennesker

http://denkorteav...e-sverige/Stakkels Robert og hans familie sikke et land at skulle opholde sig i det er jo være end at bo i Danmark.

Næ han og familien kommer nok tilbage til det vidunderlige Thailand

Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
mp
#85 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2014 16:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72

skipper skrev:
Så velkommen til Robert og familien , her til det frie Sverige, hvor alle behandles som menneskerThumb

Hvor alle behandles som mennesker ??

bob-bob, jeg husker, du skrev lidt om en farvehandel for nylig kat

Hvordan behandles de ca 800.000 mennesker, der stemte på Sverigedemokraterna ved sidste valg ?
Hvordan behandles Sverigedemokraterna ?

Find selv på flere spørgsmål driller
skipper
#86 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2014 16:33
Bruger avatar

Bruger

Stakkels Robert og hans familie sikke et land at skulle opholde sig i det er jo være end at bo i Danmark.

Hvor ved du det fra, det eneste du har erfaring med i udlandet er at sidde ude i Somchai tyndskids rismarker og gokke den af.
Anarki eller Kaos.
maichai
#87 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2014 16:40
Bruger avatar

Bruger

Hvor ved du det fra, det eneste du har erfaring med i udlandet er at sidde ude i Somchai tyndskids rismarker og gokke den af.
Så er hjemmebryggede igen steget skipper til hoved nu sidder han igen og drømmer om at gokke den af på sig selv. Trist liv du har der i Sverige hva skipper sidder og kan ikke få noget ordentligt at drikke så man må ty til sit hjemmebryggede skidt så man bliver skør i det i det i forvejen skøre hoved Jeg var sku nok også blevet tosset hvis jeg boede i forbuds Sverige men det gør jeg heldigvis ikke og kommer da heller aldrig til det så hellere af med roenrasende

hej
LungW
#88 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2014 16:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337

Pyha, jeg er vidst lidt halvstiv nu, læste det som "forhuds Sverige" - og sku´ da lige til at komme med en kommentar om at det nok er slut med det med alle de muselmænd og stads der vælter ind over grænserne. Men OK, Skippy må vel ikke sige ret meget højt i politisk korrekte vanvids Sverrig, så derfor må vi døje med de voldsomme an- og udfald her på siden.

Stres
maichai
#89 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2014 16:51
Bruger avatar

Bruger

Tilfældet Sverige

AF Franz Füchsel, Fjordparken 69, Nyborg

Der var engang – sådan begynder alle gode eventyr – da jeg så op til Sverige som Nordens storebror, og det gør jeg vel stadig ... med visse modifikationer.

Økonomisk må de vel dele storebrorværdigheden med Norge, selv om det kniber lidt for nordmændene at forvalte værdigheden, for masser af penge gør ikke alene nogen til en god herremand.

Sverige og Norge har jo altid været vore hellige brødre, men netop på det seneste har helligheden slået ekstra ud i lys lue i Sverige, der er blevet symbolet på den rigtige, hellige, almindelige kirkes forvalter, hvor vi i Danmark bare er blevet en ustyrlig lillebror, som man ikke kan få til at rette ind.

Svenskerne har fået forbudt prostitution, hvilket der her er delte meninger om – så det bliver vist ved snakken her.

I Sverige har det store antal indvandrere sat deres præg på alting, hvilket har givet sig udslag i, at man nu giver kunsten spændetrøje på, idet man har fængslet gadekunstneren Dan Park for usømmelighed. Jamen, hvad giver man?

Ingen på de bonede gulve mæler noget i den anledning, og pressen med Aftonbladet i spidsen er med på galajen. Man mindes de naziagtige toner, der flød deroppe under krigen, og dansken er bestemt ikke længere deres hyggelige fætter.

Vi må have den danske presse til at rykke ud, før Sverige ender som Nordens første kalifat.

Er hetzen mod dansk svinekød det første trin på trappen?

http://jyllands-p...t-sverige/
Godt man ikke er svensker og godt man ikke bliver nød til at bo i et sådan lorte landdriller

hej
skipper
#90 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2014 17:00
Bruger avatar

Bruger

Franz Füchsel.?
Lyder det ikke som om fjolset har aner syd for den danske grænse kære Herr. maichai.
Men det er måske der du også har dine rødder?
Anarki eller Kaos.
mp
#91 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2014 17:04
Bruger avatar

Bruger

skipper skrev:

Her er vist en, der ikke bliver behandlet som (andre) mennesker, men efter min mening skal de nu slet ikke være i Sverige eller Danmark !

www.thai-dk.dk/uploads//8055262-sverige.jpg
maichai
#92 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2014 17:05
Bruger avatar

Bruger

Franz Füchsel.?
Lyder det ikke som om fjolset har aner syd for den danske grænse kære Herr. maichai.
Men det er måske der du også har dine rødder?

Ja da jeg vil da til en hver tid hellere bo i Tyskland fremfor tilfældet Sverige driller

hej
skipper
#93 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2014 17:14
Bruger avatar

Bruger

Ja da jeg vil da til en hver tid hellere bo i Tyskland fremfor tilfældet Sverige

Tænkte jeg det ikke nok, så fis da hjem til Tyskland, din narrøv, det er der du hører hjemme.smile
Anarki eller Kaos.
skipper
#94 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2014 17:43
Bruger avatar

Bruger

Og hvad angår mp, så er falske identiteter nok ikke noget der ligefrem styrker sidens troværdighed.
Anarki eller Kaos.
LungW
#95 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2014 18:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337

Helt enig, folk skal sige hvem de er, aflevere ID ved porten, oplyse CPR nummer, og så videre...

Gu´skal de da ej din klovn, og troværdighed, dig?

Ned i øltønden igen, du er mere fornuftig når du er hamrende ølstiv, tosk...

Angry
skipper
#96 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 02:17
Bruger avatar

Bruger

Grin.
Hva nu, har du nu slubret lakridsvand igen?
Anarki eller Kaos.
mp
#97 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 02:18
Bruger avatar

Bruger

skipper skrev:
Og hvad angår mp, så er falske identiteter nok ikke noget der ligefrem styrker sidens troværdighed.

Hvad mener du egentlig med det vrøvl ?
maichai
#98 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 13:15
Bruger avatar

Bruger

Hvad mener du egentlig med det vrøvl ?

skipper kan jo ikke huske det det er jo skrevet i en 300 hestes hjemmebrændt det er da derfor du ikke får noget svarmusic

hej
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Den thailandske ambassadør forlader Danmark Udenfor Thailand 1 07-11-2024 17:17
Canadisk mand forlader munke livet efter sexanklager Nord Thailand 1 22-10-2022 15:22
Pattaya to hold ‘Kite on the Beach 2021 Amazing Pattaya 1 03-04-2021 18:24
Act Normal - Documentary! Robert T. Edison, a Buddhist Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 01-06-2019 08:25
Bride puts a spell on her magician groom during first dance Udenfor Thailand 1 27-01-2019 10:39

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768