Det blev ikke ægte rødt denne gang.
|
skipper |
Skrevet d. 18-09-2011 07:57
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
Nu farer de sgu i flæsket på hinanden.
http://www.bt.dk/...ilde-i-vko |
|
|
|
JackD |
Skrevet d. 18-09-2011 12:48
|
Bruger
Antal indlæg: 596
Status:
|
Pia er langt fra færdig:
Pias fornemmelser for magt
http://ekstrablad...622580.ece
Jeg giver det røde Mao/Marxist sammenrend max. 1 år, bare vent...
|
|
|
|
IT |
Skrevet d. 18-09-2011 13:57
|
Bruger
Antal indlæg: 1773
Status:
|
JackD skrev:
Pia er langt fra færdig:
du er kæmpe optimist, de kan ikke enes alle vil bestemme og bruge penge som danmark ikke har
gid det må gå den nye regering godt i mange uger skal vi sige 26.så kommer Pia og løkke stærkt igen
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ... |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 18-09-2011 14:16
|
Bruger
Status:
|
Klap nu lige hesten lidt drenge, valgkampen er lige afsluttet, og alle er oppe på dupperne med deres mærkesager.
Det er klart der skal slibes et par kanter af først, de fire partier er selvfølgelig ikke enige om alt, men mon ikke de alle er enige om at et samarbejde med DF er sidste udvej.
DF står selvfølgelig klar til at stemme for alt muligt, bare de kan få stramninger på udlændingeområdet.
Pia har selv brugt udtrykket at hun var elskerinden i baglokalet, det siger vel det meste om det parti. |
|
|
|
M55 |
Skrevet d. 18-09-2011 14:28
|
Bruger
Antal indlæg: 1875
Status:
|
hvem er hvem helle er Gucci-
Gucci-Helle går verden rundt
For eksempel skriver den amerikanske tv-station Bloomberg på sin hjemmeside, at "Gucci-Helle Revamps Image to Beat Sex Gap in Danish Election".
http://www.dr.dk/...082150.htm
en gammel sag hun finder nok på noget nyt (træder ved siden af ) ret hurtigt |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 18-09-2011 16:02
|
Bruger
Status:
|
Ja det var da en grover med den kopi-taske, men hvad med sagen om de statsløse palæstinensere, for ikke at nævne Løkkes bilag.
Jeg er sikker på den kommende regering nok skal overholde loven, i modsætning til VK regeringen der ikke har vist respekt i den retning. |
|
|
|
JackD |
Skrevet d. 18-09-2011 21:15
|
Bruger
Status:
|
Nå, den mest grå og farveløse lærerinde møgbitch, med en mund som en hønserøv der prøver at holde en gang tyndskid tilbage, er åbenbart i live endnu og i fin form, møg-møg-møg kælling!!!
"Jelved til Thorning-Schmidt: Nej"
http://jp.dk/indl...550004.ece
Åh, for helvede, lad dem slås, lad dem slide hinanden op det satans røde sammenrend..
|
|
|
|
Sabai Sabai |
Skrevet d. 18-09-2011 21:55
|
Bruger
Antal indlæg: 24
Status:
|
For tyve år siden - kort før Murens fald - stod formanden for Danmarks Kommunistiske Parti Ole Sohn ved en parade i Østberlin for at fejre DDR's 40 års fødselsdag sammen med blandt andre Rumæniens diktator Nicolae Ceausescu og DDR kommunisten Erich Honecker. Ole Sohn var altså på den forkerte side af Muren på det forkerte tidspunkt - få uger før den største demokratiske revolution i Europa. I dag er Ole Sohn SF-toppolitiker, og mange forventer, at han bliver minister, hvis S og SF danner regering.
Stoler du på ham som minister?
Læs mere på
www.ulvenole.dk
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
JackD |
Skrevet d. 18-09-2011 22:12
|
Bruger
Status:
|
Fuck dem, jeg mener det, fuck de landsforrædere, alle til hobe!!
Vi er nu tilbage ved start:
Der er 3 styks helt igennem ultra-kommunist lande tilbage i verden...
Nord-Korea, Cuba og Danmark!
Mageløst, fuldstændig mageløst...
Skal han ikke retsforfølges, Ole Sohn svinet???
|
|
|
|
Sabai Sabai |
Skrevet d. 18-09-2011 22:18
|
Bruger
Antal indlæg: 24
Status:
|
Nemlig... en flok landsforrædere !!
Bare hør hvad KasketKarl siger ....
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
JackD |
Skrevet d. 18-09-2011 22:28
|
Bruger
Status:
|
Ole var med i "The Julekalender" - en rigtig grum ka´l!
Nå, men vi danskere elsker jo at betale skat, for vi ved at det hele ryger tilbage i egne lommer som bestikkelse = velfærd!
|
|
|
|
nnn |
Skrevet d. 18-09-2011 23:06
|
Bruger
Antal indlæg: 162
Status:
|
JackD skrev:
Pia er langt fra færdig:
Har du selv tænkt den tanke, eller har du bare læst den hos din elskerinde PIA ?
For hun var vist fremme med den påstand for nogle dage siden.
nnn |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 23-09-2011 20:56
|
Bruger
Status:
|
Fælles for de blåpandedes vælgere er at de er hundeangste for at komme til at betale for noget de ikke selv har gavn af.
Det gamle, godt prøvede, argument om at de røde kun vil give pengene væk, og låne i udlandet er ved at nå hysteriske højder.
Arrghh, de vil tage mine dejlige penge, og give dem til andre.
Hvorfor kan de ikke bare tage dem fra de fattige, hospitalerne, plejehjemmene, skolerne og ældreomsorgen som de plejer.
Deres samfundsnytte er nede på et minimum, hvem har brug for parasitter der, uden skam, udnytter deres landsmænd til egen berigelse?
|
|
|
|
JackD |
Skrevet d. 23-09-2011 21:52
|
Bruger
Status:
|
Hmmm... Jeg er faktisk enig med dig skippy, weird...
Har nu også pølet Aldi sprut og bajere hele dagen for at dulme smerten over tabet af nogle hundrede tusinde på alt mit guld, som jeg nok købte for dyrt, det rasler ned lortet, waaahhh!!
Nå, jeg kan vel få dækket evtl. tab ind ved at henvende mig til alle de søde, røde, bløde livmoderkvinder der nu tegner dansk politæk i årene fremover, 1 år for at være nøjagtig...
De bliver så herligt liderlige at at hjælpe et typisk daaarnsk offer der selv er ude om det lort han har drukket/horet/skørlevned/løjet/svindlet sig ud og ind af..!
|
|
|
|
nnn |
Skrevet d. 23-09-2011 21:54
|
Bruger
Status:
|
JackD skrev:
Hmmm... Jeg er faktisk enig med dig skippy, weird...
Har nu også pølet Aldi sprut og bajere hele dagen for at dulme smerten over tabet af nogle hundrede tusinde på alt mit guld, som jeg nok købte for dyrt, det rasler ned lortet, waaahhh!!
Nå, jeg kan vel få dækket evtl. tab ind ved at henvende mig til alle de søde, røde, bløde livmoderkvinder der nu tegner dansk politæk i årene fremover, 1 år for at være nøjagtig!
De bliver så herligt liderlige at at hjælpe et typisk daaarnsk offer der selv er ude om det lort han har drukket/horet/skørlevned/løjet/svindlet sig ud og ind af..!
|
|
|
|
JackD |
Skrevet d. 23-09-2011 22:23
|
Bruger
Status:
|
Jeg er profet...
Læsere vil have Femi-regering
http://jp.dk/indl...556591.ece
Kan Danmark blive mere kællingeagtigt hysterisk feminiseret ferniseret farseret udlignet, udjævnet, udenjordisk, umandigt??
Hvor langt kan vanviddet række? Helt til Thailand måske, der har de sgu´ osse en Femi-PM, altså en fjernstyret slags, Big B. har fat om remoten, heldigvis!
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 25-09-2011 20:10
|
Bruger
Status:
|
Her er et eksempel på hvordan blå blok har brugt af den fælles kasse for at bestikke sine grådige vælgere:
http://arbejderen...milliarder |
|
|
|
freja |
Skrevet d. 25-09-2011 21:30
|
Bruger
Antal indlæg: 954
Status:
|
Sludder og vrøvl socialdemokraterne er nogle pampere og hyklere, som har gjort det til mærkesag at få gældsat Danmark hurtigst mulig og at stjæle hele befolkningens penge.
Hvorfor kører hun læs: Helle T egentlig i bil, hvad med en cykel, er det ikke så godt for miljøet? Kan da huske der var noget med at lille Helle, tog sin bil for at køre nogle få hundrede meter fra rækkehuset til supermarkedet, selv her sked hun på reglerne, smed øsen lige uden for butikken på en bus holde plads og fik en parkeringsbøde.
Hvordan kan man forsvare at have en formand for et arbejder parti, der i dyrt tøj og Gucci taske står og prædiker om social retfærdighed, mens hun forvarer, at hun har udnyttet skatteloven til mindste detalje, og nok kun blev reddet fordi sagen var forældet.
Så socialdemokraterne er vist heller ikke for troværdig .
Har I set vores måske kommende udenrigsminister i aktion ellers så se med her.
|
|
|
|
nnn |
Skrevet d. 25-09-2011 22:02
|
Bruger
Status:
|
freja skrev:
Sludder og vrøvl socialdemokraterne er nogle pampere og hyklere, som har gjort det til mærkesag at få gældsat Danmark hurtigst mulig og at stjæle hele befolkningens penge.
Hvorfor kører hun læs: Helle T egentlig i bil, hvad med en cykel, er det ikke så godt for miljøet? Kan da huske der var noget med at lille Helle, tog sin bil for at køre nogle få hundrede meter fra rækkehuset til supermarkedet, selv her sked hun på reglerne, smed øsen lige uden for butikken på en bus holde plads og fik en parkeringsbøde.
Hvordan kan man forsvare at have en formand for et arbejder parti, der i dyrt tøj og Gucci taske står og prædiker om social retfærdighed, mens hun forvarer, at hun har udnyttet skatteloven til mindste detalje, og nok kun blev reddet fordi sagen var forældet.
Så socialdemokraterne er vist heller ikke for troværdig .
Har I set vores måske kommende udenrigsminister i aktion ellers så se med her.
Sikken en gang fordrukkent sludder, tilbage til børnehaven med dig !
nnn |
|
|
|
JackD |
Skrevet d. 25-09-2011 22:12
|
Bruger
Status:
|
De Røde er de værste, total-hyklere hele bundtet, især den små Johanne:
http://ekstrablad...626734.ece
http://ekstrablad...626727.ece
Forstår ikke lige folks benovelse over den glatte, speedsnakkende, DDR-hjernevaskede lille møgso...
Hun er farlig, det samme vanvid observerede man hos Baader-Mainhoff slænget i 70´erne, hvis nogle her da kan huske så langt tilbage..?
|
|
|