Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
De er skøre, de svenskere !
skipper hans
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 14:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 127
Tilmeldt: 04.05.11
 Status: Offline

Likewise skipper..

Tjaa man har jo hoert det foer, og nogle bump er stoerre end andre.. anyway godt ord igen og hej..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 15:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline


Om det er lykkedes, tjaeh der er da mange med begrænset boglig viden der stemmer på dem.
Nej skipper de bor i Sverige de er så snot dumme at de ikke kan leve i Danmark at bo i en totalitær stat som Sverige er sku ikke for normale mennesker der kan de jo kun elske muslimer og alle dem der kæmper imod er rasister se bare de sidste udtalelser fra den svenske statsminister i mine øjne er han total idiotIkke SE
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 15:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

skipper hans@

Det mest beklemmende er at de fleste af dem aldrig har været udenfor Danmarks grænser, bortset fra indkøbsrejser til Tyskland, og rejser til Thailand.

Jeg skrev engang et brev til min lille datter, der var lamslået over hvor mange lande jeg havde været i.
Og det har hun stadig liggende.

Hvor klog man bliver af at leve i det samme land det meste af sit liv, uden at vide hvordan de andre lever, er nok til at overse.

Mine år til søs formede mit senere liv, og jeg har aldrig fortrudt et eneste skib.
Det eneste jeg ville have fortrudt, var hvis jeg ikke havde gjort det.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
LungW
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 16:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 28.09.14
 Status: Offline

skipper hans skrev:
Korrektur Lungw.. det hedder TORSK..

Ku sgu ikke lade vaere, men er sikker paa skipper kommer igen.. god dag til dig..


Ja, men jeg udtaler det tosk, torsk!

driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
LungW
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 16:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 28.09.14
 Status: Offline

skipper skrev:
Det jeg skulle have skrevet var at begrebet "politisk korrekt" blev videreført af Dansk Folkeparti, og brugt som omvendt propaganda.


Du er jo bindegal mand, du HAR sgu da taget skade af at bo ovre i det frelste helvede, men OK I er jo landfast med Nord Korea saa der maa vaere en genetisk forbindelse.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
LungW
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 16:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 28.09.14
 Status: Offline

skipper skrev:
skipper hans@

Det mest beklemmende er at de fleste af dem aldrig har været udenfor Danmarks grænser, bortset fra indkøbsrejser til Tyskland, og rejser til Thailand.

Jeg skrev engang et brev til min lille datter, der var lamslået over hvor mange lande jeg havde været i.
Og det har hun stadig liggende.

Hvor klog man bliver af at leve i det samme land det meste af sit liv, uden at vide hvordan de andre lever, er nok til at overse.

Mine år til søs formede mit senere liv, og jeg har aldrig fortrudt et eneste skib.
Det eneste jeg ville have fortrudt, var hvis jeg ikke havde gjort det.


Naa, nu fedter matrosen for manden paa broen, hva' ???

Hvis du var klog saa havde du sejlet endnu, istedet for at kaste anker i det stinkende frelste Folkhem!

driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 16:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nå hvad fanden, du er jo landfast med tyskerne.
Men efter hvad jeg har hørt, så gik det ikke så godt som din far og mor havde håbet på.
Men spyt i næverne, der er håb forude, ellers kan du jo altid futte hjem hvor de kommer fra.Thumb
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
LungW
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 16:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 28.09.14
 Status: Offline

Ich bin ein kartoffel preusser, und du Skipper Smauss???

Naa, Zlatan har osse taget skade af at bo derovre:

http://jyllands-p...ummer-1-5/

Hold k.... en perker sigoejner ¤¤¤!!!

Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 16:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Hvis du ikke snart kan opføre dig ordentligt, så ringer jeg til Risskov. nej
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 16:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Hvad foregår der i Sverige?

23. december. 201418

Den svenske politiske elite planlægger nu muligvis, at det lovede nyvalg ikke afholdes alligevel. Midlerne er i allerhøjeste grad i strid med en demokratisk tankegang.

Midlerne synes at være en tilbagevenden til provisorietiden i Danmark i især 1880´erne, hvor finansloven blev vedtaget uden flertal i folketinget. Jeg skrev den 13. december på min egen hjemmeside, at de fire partiledere fra den borgerlige blok opfordrede rød blok til at ændre den såkaldte rigsdagsordning - på niveau med den svenske grundlov - hvorefter det ville være muligt at vedtage de årlige finanslove med et mindretal i rigsdagen.

Forslaget er helt vildt og udtryk for en tankegang væk fra demokratiet og over imod et egentligt autoritært styre.
Et scenarie kunne være følgende: Der er 349 pladser i den svenske rigsdag. Rød blok har fået 159 pladser og blå blok 141 pladser. Intet flertal på 175 pladser hos nogen af de to blokke. Som tungen på vægtskålen sidder så Sverigedemokraterne med 49 pladser (nævnte tal er netop resultatet af valget i 2014).

Ingen af blokkene vil røre ved Sverigedemokraterne med en ildrager, men ingen af blokkene kan ej heller få vedtaget sin finanslov, hvis den anden blok og Sverigedemokraterne stemmer imod. Det var, hvad der just skete den 3. december i år, og statsminister Stefan Löfven meddelte derfor, at der den 29. december 2014 ville blive udskrevet nyvalg til afholdelse den 22. marts 2015.

Forslaget fra Alliancen, som er de fire borgerlige partier, går nu ud på, at rigsdagsordningen ændres, så det forslag til finanslov, der blot får relativt flest stemmer, bliver lov. I det her nævnte tilfælde ville det betyde, at rød bloks forslag går igennem med kun 159 stemmer, under 46 procent og ikke de normalt krævede over 50 procent eller 175 stemmer ud af 349.

Sker dette, er Sverige skredet mere end 100 år tilbage i udvikling. Alene at stille forslaget, som de fire partiledere har gjort, er aldeles ekstremt og udtryk for, at den svenske politiske elite ikke skyr nogen midler for at slippe for at forholde sig til landets udlændingepolitiske selvmordspolitik, der driver landet mod en eller anden form for borgerkrig i fremtiden.


Intet nyvalg den 22. marts?

Nu forlyder det fra SVT, svarende til DR, at der finder forhandlinger sted mellem de to blokke, hvor aftalen muligvis bliver at aflyse det lovede nyvalg den 22. marts 2015 og i stedet lade den borgerlige bloks finanslovsforslag gælde for 2015. Der skal i øvrigt gælde den regel, gætter en anden kommentator på, at Sverigedemokraterne fremover kun får lov at stemme for deres eget finanslovsforslag, men derefter ikke – som det skete den 3. december – for blå bloks, der jo medførte, at regeringens forslag kom i mindretal.

Der er, som man kan læse, en del ubekendte, men én ting står mejslet i granit: Det svenske establishment er reelt for antidemokrater at regne. De tager metoder i brug, der er uhørte, hvis man regner sig for et civiliseret demokrati, der spiller efter de regler, der er opsat. Hov, verden går os imod, og vi ændrer da bare reglerne.

Alt dette sker på baggrund af årtiers uhyggelig udlændingepolitik, hvor Sveriges elite har blotlagt landet for alverden. Når vælgerne så omsider reagerer ved i stort omfang - 12,9 procent og med pil i den grad opad fremover - at stemme på det eneste parti, der ønsker at dæmme op for den forudsigelige katastrofe, finder parnasset øjeblikkelig ud af at bøje de demokratiske spilleregler.

Det er helt vildt, hvad der foregår lige ovre på den anden side af Øresund.

http://jyllands-p...i-Sverige/
De er bindegale over i Sverige og det afspejler så også i de danske sømænd der er flyttet dertil
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 16:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Som sædvanligt kan ris bonden ikke formulere nogen selvstændig mening.Grin

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
LungW
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 16:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 28.09.14
 Status: Offline

skipper skrev:
Hvis du ikke snart kan opføre dig ordentligt, så ringer jeg til Risskov. nej


Rolig, min fodlaenke bipper allerede...

ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 16:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Som sædvanligt kan ris bonden ikke formulere nogen selvstændig mening
Som sædvanlig kan den fordrukne forhenværende øresundssejler ikke læse men skipper vi prøver igen nedenunder står min selvstændige mening både om dig og de andre dumme svenskereved ikke

De er bindegale over i Sverige og det afspejler så også i de danske sømænd der er flyttet dertil

Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
mp
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 17:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 15.11.14
 Status: Offline

LungW skrev:
skipper skrev:
Det jeg skulle have skrevet var at begrebet "politisk korrekt" blev videreført af Dansk Folkeparti, og brugt som omvendt propaganda.


Du er jo bindegal mand, du HAR sgu da taget skade af at bo ovre i det frelste helvede, men OK I er jo landfast med Nord Korea saa der maa vaere en genetisk forbindelse.


LungW, du har helt ret, manden er virkelig bindegal, han er så forskruet, at han er lige til den lukkede, helt uden for pædagogisk rækkevidde.
Det bedste, man ku' gøre, er vel at ignorere hans gylle Sad

Jeg skal prøve, om jeg kan, ellers må jeg klap kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
mp
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 17:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 15.11.14
 Status: Offline

LungW skrev:
Ich bin ein kartoffel preusser, und du Skipper Smauss???

Naa, Zlatan har osse taget skade af at bo derovre:

http://jyllands-p...ummer-1-5/

Hold k.... en perker sigoejner ¤¤¤!!!


Angry


+1.000.000 Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 17:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeres problem er at jeg er klogere end jermusic
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 17:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Her er lidt mere om tossede svenskere og fulde forhenværende sømænd der tror de er kloge men vi andre ved bedre
musicProblemet Sverige
Sverige er ikke en fuldgyldig retsstat, Sverige er ikke et fuldgyldigt demokrati, Sverige har ikke bare tilnærmelsesvis ytringsfrihed.



Sverige er et mentalt undertrykkelsessamfund, hvor censur er i fuldt flor. Koncensus er en så nidkær religion i Sverige, at ingen afvigelse fra normen tillades. Undertrykkelsesformen er ikke fysisk, som i et standard fascistisk samfund. Men udelukkelsen, den sociale mobning, presset, nægtelse af adgang til medier er så massiv i Sverige, at landet ikke kan regnes for et frit civiliseret samfund.

Valgfusket består i at det statslige postvæsen nægter at udbringe post fra de "forkerte" partier, lokaler kan ikke findes til de "forkerte" partier, trykning og fremstilling af film kan ikke ske i Sverige for de "forkerte" partier, berufsverbot effektueres for mennesker der laver arbejde for de "forkerte" partier, det statslige TV nægter de "forkerte" partier adgang, aviserne nægter at bringe de "forkerte" partiers synspunkter, medier og politikere har lavet en lokums-aftale om konsekvent at brændemærke de "forkerte" partier som "fremmedfjendske", gammelpolitikerne stigmatiserer de "forkerte" partier og lægger dem for had (er det iøvrigt ikke en hate-crime imod en politisk minoritet?).

Sverige bygger på den velmenende løgn. Det betyder, at en flomme-fed godheds-retorik kvæler al reel debat, de selvretfærdige undertrykker i menneskekærlighedens navn anderledes tænkende. Sverige ligger ikke tilbage for DDR, de mangler blot det fysiske Stasi-apparat, så var de to systemer uskelnelige. Deres moral, retorik og målsætning er ens - det stats-formede perfekte menneske.

http://www.180gra...et-sverige
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 17:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ja det var godt nok flot kopieret.hej
Narrøv.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
LungW
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2014 17:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 28.09.14
 Status: Offline

Tiden arbejder for dem, det ender i ragnarok og det ved skipper sgu´da godt:

Soviet Sweden? Model Nation Sliding to Third World

http://www.cbn.co...ird-World/
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2014 02:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3427
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Jeres problem er at jeg er klogere end jermusic


nej Skipper, vores STORE problem er, at du tror, at du er klogere end osdriller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Total Skøre Falanger De fastboende 18 17-03-2024 09:18
Sjove skøre Thai Tv reklamer Det sjove. 10 10-01-2019 09:21
Japanerne er kendt for deres skøre opfindelser **Baren** 1 15-10-2014 15:51
Ud og køre med de skøre Thaier Skik og brug 4 15-03-2014 01:46
De skøre fisk eller skøre farang Alt det andet 3 18-08-2012 09:09

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.27 sekunder | 97,908,803 Unikke besøg | jQ Blog