Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Betjent involveret i thai-bordel
bebe
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-05-2020 09:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 103
Tilmeldt: 11.01.12
 Status: Offline

En svensk politimand og hans kone er mistænkt for at have kørt en massagestue som et bordel.

Kvinderne på bordellet har forbindelse til Thailand, og der er ifølge det svenske medie blevet indtjent mere end 1,6 millioner svenske kroner på bordellet. Beløbet svarer til 1,1 millioner danske kroner.

Da politiet slog til mod bordellet i Stockholm, havde de overvåget adressen over en længere periode.

Christian Fröden, leder af politiets afdeling for menneskesmugling, siger følgende om sagen.

- De har lavet en betragtelig profit på andre mennesker.

Læs nærmere på: Ekstra Bladet
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-05-2020 15:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Og hvad såved ikke

Jeg har været udsat for menneskehandel hele mit liv, hvor min spæde drengekrop er blevet udnyttet af skumle alfonser (arbejdsgivere) til at fremstille varer de senere har lavet en betragtelig profit på.

Jeg ville ønske Ekstra Bladet havde reageret dengang, men nej, i stedet har de tjent penge på at vise annoncer om perverse kvinder der var villige til at gøre hvad som helst, bare det kastede penge af sig.

Men hvorfor det er forbudt at købe noget der er lovligt at sælge, det går over min forstand.

Og en anden ting er at de der thaipiger næppe er blevet tvunget til noget mod deres vilje, de er bare flyttet nordpå fordi der ikke findes så meget at lave hjemme just nu.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-05-2020 04:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

skipper skrev:

Men hvorfor det er forbudt at købe noget der er lovligt at sælge, det går over min forstand.


Også min....
Men er det ikke sådan det er i Sverige.???
Pigerne må gerne sælge sex, men mændene må ikke købe.!!! Man skal vist være svensk for at forstå den logik.sarcasm

Er det så kun pigesex det er tilladt at købe/sælge.?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-05-2020 18:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Hæ hæ svenskerne forstår heller ikke altid logikken.

Men hvem tør sige et kvæk, når det altid benævnes som menneskehandel og uagtsom voldtægt når de sniger sig hen og køber sig et dyt, hvem tør forsvare det?

Egentlig er det et overgreb mod den personlige frihed hvis man ikke en gang må bestemme over sin egen krop.

Jeg mener hvad har man så tilbage her i livet de ikke har kontrol over?



Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-05-2020 18:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Skandalen er total nu har de slået kløerne i en kendis der har været henne og fået dyppet vægen.

https://www.svt.s...m-valdtakt

Altså hvad er det der foregår, nu har vi i mange år brystet os af at vi er så frisindede, jeg kan huske jeg engang for mange år siden havde en thailandsk kammerat der troede at hvis man ville have fisse i Danmark, så greb man bare fat i den første den bedste, og bollede hende.

Den tid er forbi skal jeg hilse og sigenej

Nu er der andre boller på suppen, nu er det os der der rejser til Thailand og boller.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thai Police Search House of Deputy National Police Chief Alt det andet 5 19-04-2024 10:16
THAI AIR ændre flyrute som følge af Iran Israel krisen. Flyselskaber 1 16-04-2024 15:10
Inside a Thai prison... and more stories Discover Thainess 9 28-03-2024 09:47
Thai man survives black bear attack during ant egg hunt Nordøst Thailand 1 13-03-2024 14:14
World Muay Thai Championship Kicks Off Today on Jomtien Beach! Nyheder fra Pattaya 1 11-03-2024 14:18

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.17 sekunder | 99,121,416 Unikke besøg | jQ Blog