Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
En brand har hærget flere bygninger på den thailandske feriedestination Phi Phi Island
Je suis Charlie
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-02-2018 02:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 916
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

En kæmpe brand har tirsdag eftermiddag dansk tid ramt en bargade på den populære thailandske ferieø Phi Phi Island.



Det oplyser flere internationale og lokale medier. Herunder »Phuket News. Og »Thai PBS.
Phuket News skriver, at branden opstod på det mindre hotel October Hostel & Resto i Soi Slinky omkring klokken 21 lokal tid, og at den har bredt sig til 20 butikker.


Turister og lokale er blevet evakueret og er blevet bedt om at søge mod sikre steder på stranden.

Branden skulle være under kontrol, oplyses det af Phuket News, som imidlertid ikke har fået den oplysning bekræftet.


https://ekstrabla...de/7028103


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bebe
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-02-2018 14:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 101
Tilmeldt: 11.01.12
 Status: Offline

ak ja det er godt nok ærgerligt,Sad det var så en dejlig ø for 20 år siden


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-02-2018 15:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Rigtigt set bebe.

Jeg var på Phi Phi for 30 år siden, inden de fik ødelagt det fuldstændigt.
Dengang boede vi i hytter lige ned til strandkanten, vi havde el og det var rimeligt komfortable forhold.

Om morgenen kunne vi tage børnene ved hånden og gå ned og soppe, mens aberne hoppede rundt om os.
Der var ingen forretninger, bortset fra små restauranter der serverede mad og drikke.

Ingen indiske svindlere der solgte jakkesæt, ingen thailandske pimps der solgte "massage" osv osv.

Det er mig en gåde hvorfor de har flyttet hele den værste side af Thailand ud til et så idyllisk sted som Phi Phi var engang.

Jeg bliver lidt ked af det når jeg ser hvad det er blevet til, det er ikke turisterne der har ødelagt Phi Phi, det er som sædvanligt thailændernes grådighed efter penge der får dem til at ødelægge deres egen natur.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailandske myndigheder beder folk arbejde hjemmefra på grund af forurening Nyheder på dansk 1 15-02-2024 17:11
Walking Koh Samui | BEST Island in the World | Thailand 2023 Central Thailand 1 26-01-2024 11:16
Siamese Stone Unveils Exclusive "Island Collection" in Phuket Fri debat: Pattaya 1 24-01-2024 12:35
Nytårstalerne fra den danske dronning og den thailandske konge er nu klar. Den Royale blog 2 01-01-2024 08:04
Vulkanudbrud i Island Alt det andet 2 20-12-2023 13:30

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 97,897,612 Unikke besøg | jQ Blog