Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Manden fra Damaskus.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-05-2017 15:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

En syrer har sneget sig herop, som blind passager på en lastbil helt fra Grækenland.
På grund af at der er så farligt i Syrien, så var han nødt til at efterlade konen midt i krigen.

Nu står den stakkels mand der, helt uden kone, og gruer for hvad der kan ske med hende, og synes det er helt vildt hun ikke bare kan komme til Danmark.

Jamen bror lort, hvorfor blev du ikke bare hjemme, og forsvarede din kone, i stedet for at stikke halen mellem benene.

Ja jeg spørger bareved ikke

http://www.dr.dk/...oejesteret
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-05-2017 18:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Men det er Christian Dahlager, der repræsenterer syreren, ikke enig i. Tre år er for lang tid, mener han.
- Jeg er meget skuffet og irriteret på dommen. Jeg synes, at den er ruskende forkert. Landsretten tager ikke stilling til det, der er det centrale - nemlig menneskerettigheder.
http://www.dr.dk/...oejesteret


menneskerettigheder her og menneskerettigheder der, hvad med Danmark og Danskene har vi slet ingen menneskerettigheder eller bare retten til at sige NEJ i vores ejet hjem/land
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-05-2017 20:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det jeg lægger mest mærke til i denne sag, er at manden er mest interesseret i sin egen sikkerhed.
Hvis det havde været mig, ville jeg først og fremmest have tænkt på min kones sikkerhed, i stedet for at gemme mig bag menneskerettigheder i et fremmed land.

Danmark har intet at skamme sig over i dette tilfælde, men måske burde Dahlager omvurdere sine synspunkter på hvem der har ret til hvad, og hvem der hører hjemme hvor.

Og hvis han nu savner sin kone så meget, hvorfor så ikke gøre det mest indlysende.
Nemlig at rejse hjem til hende, i stedet for at nasse på andre mennesker.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
OK, da. Men skal vi også tro på jule manden videoer Fra Pattaya 7 17-08-2021 13:37
Manden har jo ret Go kamp i aften Det sjove. 1 07-07-2021 17:22
Manden, der blev stjålet: Alt det andet 4 10-10-2018 08:09

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.45 sekunder | 99,080,055 Unikke besøg | jQ Blog