Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
falang med 2 bodyguard :)
skipper
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2020 18:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Soi7 skrev:
Så prøver vi lige igen at få at svar fra den mega gamle skipper i sverige...LOL,har du en mening ? jeg svarer jo bare tilbage....når du ser beskeden her engang kan du evt. få energi til at få trykket lidt på tastaturet ?


Det må du skiseme undskylde Soi7, men jeg har haft lidt problemer med hjertestarteren, og der er en der har piftet min rollator, så jeg har haft nok at se tilked
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2020 22:26

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

skipper skrev:
Soi7 skrev:
[quote]Så prøver vi lige igen at få at svar fra den mega gamle skipper i sverige...LOL,har du en mening ? jeg svarer jo bare tilbage....når du ser beskeden her engang kan du evt. få energi til at få trykket lidt på tastaturet ?


Helt ok. jeg forstår, jeg får nok lidt igen på barerne ....pengene vælter ud af ørene.....så længe der er penge,,,LOL
Hmmm det er sku længe siden jeg var i PTY nu.....savner desværre ikke så meget mere, gæt hvorfor..det samme som i andre herinde der har gode og dårlige minder.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Tulle
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-02-2020 14:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 175
Tilmeldt: 10.01.12
 Status: Offline

soi7 skrev:
skipper skrev:
Soi7 skrev:
[quote]Så prøver vi lige igen at få at svar fra den mega gamle skipper i sverige...LOL,har du en mening ? jeg svarer jo bare tilbage....når du ser beskeden her engang kan du evt. få energi til at få trykket lidt på tastaturet ?


Helt ok. jeg forstår, jeg får nok lidt igen på barerne ....pengene vælter ud af ørene.....så længe der er penge,,,LOL
Hmmm det er sku længe siden jeg var i PTY nu.....savner desværre ikke så meget mere, gæt hvorfor..det samme som i andre herinde der har gode og dårlige minder.


Mit gæt er, du er blevet straffet. GIFT MED EN DANSK Qgodag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2020 20:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ja hvorfor ikke, selv har jeg da været sammen med adskillige danske piger i mit liv.

Egentlig er der ikke den store forskel på kvinder rundt om i verden, bortset fra at naboens græs altid ser grønnere ud, men næsten aldrig er det når man skal klippe det.

Og hvad skal man så foretrække, skal de være tykke eller tynde, rige eller fattige mørke eller lyse, stumme eller snakkesalige, kloge eller dumme, ja udvalget er stort derude.

Men det vigtigste er om hun vil have dig, det er det der afgør sagen, hvad hjælper det du er forelsket hvis hun ikke er det.

En kvinde skal vælges med hjertet og så må man håbe hendes hjerte også vælger dig, så er du en heldig kartoffelThumb

Og så kan vi måske tænke over hvorfor så mange danske kvinder foretrækker udenlandske mændgodag
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Falang wanted in connection with the Nana Plaza Bar Girl Murder. Nyheder på andre sprog 5 09-02-2015 11:15
Nu igen, falang der dummer sig Skik og brug 10 23-11-2014 09:34

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 97,890,567 Unikke besøg | jQ Blog