Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Pattaya food paradise
thaikurt
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-04-2013 21:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 357
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

Hvor er et sted med mere mad sort, bortset Kuala Lumpur? Tja, er det ofte diskuteres, men de fleste ville sige Thailand.

Pattaya, engang berømt for sin natteliv og kød industrien genopfinder sig selv som et hyggeligt sted for ferie-gængere, hvor god mad kan findes i dens forskellige restauranter. Traveling ofte synes ufuldstændig uden lækre lokale fødevarer.

Hvis du bekymre dig om ikke bliver brugt til fødevarer i Pattaya, bekymring ikke. Bortset fra den berygtede Tom Yam og As Tham, vifte af internationale retter i Pattaya er forbløffende.

Du kan spise med stil her på en overkommelig måde.

En god tilfredsstillende interkontinentale måltid spænder fra 800 Baht (ca. RM80) til 100 Baht (ca. RM10). Fransk stil gourmet mad kan findes på mange af Pattayas luksuriøse spisesteder, med priser langt under dem, der opkræves i Paris, New York eller London.

I hjertet af byen, vil du finde Casa Pascal, en fint spise etablering. Brunos i Jomtien, opkaldt efter den afdøde Bruno Forrer en velkendt fransk kok, er en dejlig restaurant, som serverer premium cordon blå specialiteter.

Du kan vælge dit foretrukne vin til at ledsage dit måltid i en walk-in vinkælder. Byen og de omkringliggende byer vært for en overflod af lav-til-midt pris steder at spise.

Mange store italienske restauranter kan findes her. Nyd sten ovn kogte pizzaer, velsmagende lasagnas og italiensk antipasta som de er temmelig overkommelige og vigtigst af alt, altid lækre.

For krydret mexicansk ret eller snack, er der flere store Tex-Mex diners drives af expats. Bortset fra gourmet og internationale retter, der er fantastiske lokale eller asiatiske retter til rådighed året rundt.

Der er indiske restauranter med retter fra nord og syd Indien variant. Tandoori, varmt og krydret vindaloos, curries, chapattis og diverse vegetarretter er til rådighed.

Men den virkelige absolut nødvendig skal-prøve ville være smagen af virkelig autentiske thailandske mad.

Når du har smagt den fristende Tom Yam Gung i en rigtig thailandsk restaurant, du vil aldrig lade sig narre af dem, der findes derhjemme. Pattaya er en af de populære globale feriedestinationer.

Hvorfor? Nogle siger "strande", nogle "pigerne". Jeg siger "maden".


https://www.freem...-paradise/
Livet er for kort til at ta`sig af hvad andre siger og tænker om dig,
Så lev livet ... og gi´ dem noget at snakke om...

Danske Citater
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thaikurt
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-04-2013 21:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 357
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

Her er et bred udvalgt at steder fra mange lande hvor man kan spiser både meget dyrt og så billig men man kan også hvis man ikke er til restauranter besøge spiser på gadekøkken det har jeg haft mange gode madoplever med at spiser disse steder og jeg har aldrig være syg af den grund.

Nu er jeg ikke til fransk eller mexicansk og italienske mad
men kan hvis børnene godt vil havde en pizza til aftenmad så kan vi ringe efter det eller finde vi et sted hvor de servere pizza

Kan som andre danskerne en gang i mellen havde lyst til dansk mad med det bliver ikke spist på en dansk restaurant men bliver lave hjemme

Jeg har efterhånden spiste på et par indiske restauranter og har altid synes at det var godt men der er stadig nogen stykke som jeg ikke har spist på.
Livet er for kort til at ta`sig af hvad andre siger og tænker om dig,
Så lev livet ... og gi´ dem noget at snakke om...

Danske Citater
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-04-2013 02:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Thaikurt skrev
Her er et bred udvalgt at steder fra mange lande hvor man kan spiser både meget dyrt og så billig men man kan også hvis man ikke er til restauranter besøge spiser på gadekøkken det har jeg haft mange gode madoplever med at spiser disse steder og jeg har aldrig være syg af den grund.


så er vi to der har haft den samme oplevelse, min erfaring siger mig, spis aldrig seafood på de dyre strand restauranter, der er stor risiko for at blive syg af deres mad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-12-2018 00:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 883
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

det er bare thaifood, skøn dejligt og billigt

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Monkey food theft leads to motorcycle mishap in Lop Buri Nyheder fra Pattaya 1 22-03-2024 11:30
Happy Holi Festival of Colours 2024 Returns on March 23rd to Pattaya Nyheder fra Pattaya 1 10-03-2024 05:33
Pattaya Police Seize 300 Bottles of Illicit Kratom Juice Nyheder fra Pattaya 1 07-03-2024 11:12
Discover Excellence at Regents International School Pattaya | Your Future Begins Here Amazing Pattaya 1 04-03-2024 10:55
Biking Group in Pattaya Raises Safety Concerns Nyheder fra Pattaya 1 20-02-2024 12:33

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 97,856,174 Unikke besøg | jQ Blog